وزیر تندروی صهیونیست: اسیران فلسطینی را اعدام کنید، زندان‌ها خلوت می‌شوند


وزیر تندروی صهیونیست: اسیران فلسطینی را اعدام کنید، زندان‌ها خلوت می‌شوند

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار اعدام اسرای فلسطینی در بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی با هدف خلوت شدن زندان‌های این رژیم شد.

وزیر تندروی صهیونیست: اسیران فلسطینی را اعدام کنید، زندان‌ها خلوت می‌شوند

به گزارش راهبرد معاصر؛ ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: اعدام، راه‌حلی برای حل مشکل شلوغی زندان‌هاست.

براساس گزارش الجزیره، بن گویر گفت: «مجازات اعدام، راه‌حل صحیحی برای مشکل ازدحام زندان‌هاست. من خوشحالم که کابینه با پیشنهاد من برای گسترش زندان‌ها موافقت کرده است.»

این وزیر تندروی کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با پیشنهاد تاسیس حدود هزار بازداشتگاه دیگر برای اسرای فلسطینی گفت: «من خوشحالم که کابینه با پیشنهاد من درخصوص اجازه ساخت ۹۳۶ بازداشگاه دیگر برای زندانیان امنیتی (اسرای فلسطینی) موافقت کرده است.»

پیشتر کمیته‌های مقاومت در فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت روز «اسیر فلسطینی» اعلام کرده بود: ما تمام ملت فلسطین را به تشدید خشم مردمی در همبستگی با اسرایمان در زندان‌های رژیم نازی دعوت می‌کنیم. اسرای ما با شکنجه و اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی در زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها مواجه هستند.

دفتر اطلاع رسانی غزه نیز پیشتر تاکید کرد: ما از تمام رسانه‌های فلسطینی، عربی و بین‌المللی می‌خواهیم موضوع اسرا و بازداشت‌شدگان در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار دهند. رژیم اشغالگر از هفت اکتبر بیش از ۵۰۰۰ فلسطینی از نوار غزه را بازداشت کرده است.

پیش از این جنبش حماس نیز خواهان ایجاد یک جنبش جهانی برای حمایت و کمک به اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و آزادی آن‌ها از این زندان‌ها شد.

هزاران اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند که در معرض بدرفتاری و تحقیر و شکنجه از سوی اشغالگران قرار می‌گیرند.

این رژیم از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر بازداشت فلسطینی‌ها و اقدامات متجاوزانه علیه اسرا از جمله شکنجه آن‌ها را افزایش داده است./ ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی