موستانگ GTD با قیمت 325 هزار دلار به فروش خواهد رفت


موستانگ GTD با قیمت 325 هزار دلار به فروش خواهد رفت

فورد برای فروش موستانگ بالارده خود فهرست فروش و انتظار ترتیب خواهد داد. حتی اگر شخصی متمول باشید، باز هم نمی‌توانید وارد نمایندگی فورد شوید و با سوییچ یک دستگاه موستانگ GTD بیرون بیایید؛ فورد برای مالکیت این خودرو سازوکاری مشخص را ترتیب داده...

فورد برای فروش موستانگ بالارده خود فهرست فروش و انتظار ترتیب خواهد داد.

موستانگ GTD با قیمت 325 هزار دلار به فروش خواهد رفت

حتی اگر شخصی متمول باشید، باز هم نمی‌توانید وارد نمایندگی فورد شوید و با سوییچ یک دستگاه موستانگ GTD بیرون بیایید؛ فورد برای مالکیت این خودرو سازوکاری مشخص را ترتیب داده است. با وجود اینکه قیمت این سوپراسپرت عضلانی به محدوده خودروهای لوکس یعنی ۳۰۰ هزار دلار رسیده، انتظار می‌رود که تمام ذخیره فورد برای تولید این خودرو به فروش برسد. هرچند این خودروساز آمریکایی هنوز هم ارقام رسمی را منتشر نکرده اما تخمین بر آن است که ۱,۰۰۰ دستگاه GTD را روانه خیابان‌ها شود.

موستانگ GTD با قیمت 325 هزار دلار به فروش خواهد رفتموستانگ GTD با قیمت 325 هزار دلار به فروش خواهد رفت

هرچند تولید این خودرو محدود خواهد بود اما تنها در دو بازار یادشده به فروش نمی‌رود و مشتریان اروپایی، خاورمیانه‌ای و مکزیکی هم فورد می‌توانند با اطلاع قبلی، روند ثبت‌نام را طی کنند. همان‌طور که رقم تولید این خودرو نامشخص است، رقم صادراتی این شرکت به بازارهای غیرآمریکایی هم نامعلوم است اما انتظار می‌رود خیلی زیاد نباشد.

برچسب ها2024 اسپرت فورد ماستنگ کوپه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو