ثبت لحظات بکر آفرود با دوربین خودرو


ثبت لحظات بکر آفرود با دوربین خودرو

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عاشق طبیعت‌گردی، کویر گردی و کمپینگ هستید حتماً با من در این مورد هم‌عقیده‌اید که آفرود چاشنی هیجان را به آرامش دل طبیعت اضافه می‌کند و هیچ روشی نیز بیانگر این لحظات هیجان‌انگیز برای دیگران نیست جز یک فیلم...

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عاشق طبیعت‌گردی، کویر گردی و کمپینگ هستید حتماً با من در این مورد هم‌عقیده‌اید که آفرود چاشنی هیجان را به آرامش دل طبیعت اضافه می‌کند و هیچ روشی نیز بیانگر این لحظات هیجان‌انگیز برای دیگران نیست جز یک فیلم باکیفیت! اگر هنوز برای ثبت این لحظات از روش‌های قدیمی مانند موبایل و یا دوربین عکاسی استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما این است که آن‌ها را کنار گذاشته و از دوربین خودرویی برای آفرود سواری و ثبت لحظات هیجان‌انگیزتان استفاده کنید. احتمالاً می‌پرسید چرا؟ پس تا انتها همراه ما باشید تا دلایل آن را برایتان توضیح دهم.

دلایل استفاده از دوربین خودرویی برای آفرود

اگر شما هم جزو آفرود سواران هستید؛ ولی هنوز دوربین ثبت وقایع خودروی وبرا را در ماشینتان نصب نکرده‌اید عجله کنید! به قول قدیمی‌ها" ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است"، شما با نصب این تکنولوژی شگفت‌انگیز می‌توانید از امکانات زیر بهره‌مند شوید:

ثبت لحظات هیجان‌انگیز

در این موضوع که هر ثانیه از آفرود سواری و تجربه‌ی سرعت در طبیعت و پراکنده شدن گرد و خاک در فضای دلنشین کویر، به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز است شکی نیست، اما در کنار آن لازم است تا این لحظات را ثبت کرده و در آرشیو سفرهایتان ذخیره کنید، دوربین خودرویی این کار را برای شما انجام داده و همانند یک فیلم‌بردار حرفه‌ای هر لحظه از سفرهای ماجراجویانه‌تان را به یک مستند هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند.

اشتراک‌گذاری با دیگران

از دیگر لذت‌های آفرود در طبیعت، بیان هیجان آن برای دیگران است و شما با مستندهای باکیفیت می‌توانید تمامی لحظات هیجان‌انگیزتان، از حرکات نمایشی در شن و ماسه‌های کویر گرفته تا عبور از جنگل‌های سرسبز و مسیرهای سخت رودخانه را با دیگران به اشتراک بگذارید و آن‌ها را به یک تفریح ماجراجویانه، نفس‌گیر و سرشار از آدرنالین دعوت کنید.

حفاظت از خودرو و سرنشینان

دوربین خودرویی علاوه بر آنکه همانند یک فیلم‌بردار قادر است مستندهای جذاب از سفرهایتان بسازد، می‌تواند برای رانندگی بهتر نیز یاری‌تان کند، شما با نصب دوربین خودرویی درون آفرود می‌توانید تمامی رفتارهای خود و یا دیگر رانندگان را ضبط و ثبت کنید، همچنین مسیریابی بهتری انجام دهید و در سفرهای بعدی راه‌های بهتری را برای آفرود سواری انتخاب کنید.

ثبت لحظات بکر آفرود با دوربین خودرو

در انتخاب دوربین خودرویی برای آفرود باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

مسلماً با نمایش فیلم‌های باکیفیت از طبیعت بکر، مسیرهای پر از پستی‌وبلندی کوه و رودخانه و حرکات نمایشی در کویر می‌توانید حس هیجان در طبیعت را نیز به دیگران منتقل کنید، از همین رو توصیه می‌شود در انتخاب دوربین ثبت وقایع حتماً به نکات زیر توجه نمایید.

  • لنز دوربین: در هنگام خرید دوربین خودرویی حتماً به کیفیت لنز آن توجه کنید، تا بتوانید از لحظاتتان فیلم‌های باکیفیتی تهیه کرده و حس خوب توأم با هیجان را نیز به دیگران منقل کنید.

  • قابلیت دید در شب: اگر شما هم جزو افرادی هستید که به ماجراجویی و طبیعت‌گردی در شب علاقه دارید، حتماً به این نکته توجه کنید که دوربین، قابلیت دید در شب خوبی داشته باشد و تصاویر سفر شما را در هنگام تاریکی هوا به بهترین شکل ممکن ضبط کند.

  • زاویه دید گسترده: اگر اهل به‌اشتراک‌گذاری سفرهای خود در فضاهای مجازی هستید به این نکته نیز توجه کنید که دوربین دارای زاویه دید خوبی باشد و بتواند فضای جلوی خودرو را به بهترین شکل ممکن ثبت کند.

کلام آخر

کشور عزیزمان ایران پر از جاهای گمشده است که به دلیل مسیرهای سخت و طاقت‌فرسا کمتر کسی به آنجا پا گذاشته و تنها کسانی می‌توانند به این بهشت‌های گمشده بروند که مجهز به آفرود هستند، ما پیشنهاد می‌کنیم که با نصب انواع دوربین خودرویی برای آفرود، این لحظات زیبا و مسیرهای اعجاب‌انگیز را با دیگر علاقه‌مندان نیز به اشتراک بگذارید، همچنین برای تجهیز خودروتان به این محصول فوق‌العاده کاربردی می‌توانید با وارد کردن کد shahrsakhtafzar ده درصد تخفیف هدیه بگیرید. در پایان نیز به مشاهده ویدئوی لحظات هیجان‌انگیز آفرود سواری دعوتتان می‌کنیم.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی