خرید تابلو چاپی روی بوم


یک ایده خلاقانه همراه با قیمت ارزان از یک نقاشی یا یک طرح دلخواه را میتوان با عنوان چاپ روی تابلو بوم سفارش تولید داد. خرید تابلو چاپی با توجه به قیمت ارزان و سایز دلخواه بر اساس نیاز مشتری یک انتخاب ایده آل محسوب میشود که هر مصرف کننده ای را جهت انتخاب تشویق می کند.

یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تابلو بوم چاپی با سایز و طرح دلخواه در ایران ((تابلو بوم بانی چاپ)) می باشد. بوم دایره، کلاف دیپ، بوم سفید و خام و انواع تابلو بوم چاپی با جنس کنواس و مخمل جزء تولید های این کارگاه می باشد. تولید عمده و پخش به گالری ها و ارسال به سراسر کشور از دیگر مزایای این مجموعه توانمند می باشد که دارای کارگاه چاپ، کلاف سازی و کلاف کشی و همچنین ساخت انواع قاب تابلو می باشد.

خرید تابلو چاپی روی بوم
تابلو بوم چیست؟

تابلو بوم یک نوع تابلو است که طرح و تصویر یا آثار هنری دلخواه روی پارچه کنواس یا مخمل چاپ می‌شود و سپس بر روی یک چهارچوب به نام کلاف چوبی کشیده و عرضه میشود که به آن تابلو بوم گفته می شود.

امروزه در تولید این محصول هنری از پارچه‌هایی با جنس پلی استر و پنبه و مخمل استفاده می‌کنند؛ چرا که جنس پنبه باعث کیفیت بیشتر چاپ می‌شود، در حالی که تابلو بوم‌های پلی استر قیمت ارزانتری داشته و استفاده از آن‌ها صرفه اقتصادی دارد. چاپ روی پارچه مخمل نیز با توجه به جنس متفاوت و حس مخملی بودنی که دارد طرفداران خاص خود را دارد.

استفاده از دستگاه‌های چاپ دیجیتال لارج فرمت باعث شده که امکان چاپ هر نوع طرح و تصویری روی تابلو وجود داشته باشد. این چاپ می‌تواند به دو صورت بدون کلاف و با کلاف در تابلوهای چارچوب دار و بدون چارچوب که خود در ۲ نوع باریک و دیپ عرضه میشود. در صورت سفارش کلاف باریک میتوان تابلو را قاب هم کرد.
سفارش تابلو نقاشی چاپی
استفاده از تابلوهای نقاشی و هنری در دکوراسیون داخلی از دیرباز رایج بود. اگرچه در زمان‌های قدیم به دلیل قیمت بالای تابلوهای نقاشی، این نوع تزئین منازل بیشتر در بین طبقات مرفه جامعه رایج بود، اما امروزه با گسترش تکنولوژی‌های چاپ و استفاده از وسایلی همچون تابلو بوم، این نوع از دکوراسیون استفاده عمومی‌تری پیدا کرده است.

در این گزارش ضمن معرفی انواع تابلو بوم برای استفاده در دکوراسیون داخلی، نقش آن را در زیبایی هر چه بیشتر خانه‌ها بررسی کرده است. تصور کنید یک نقاشی معروف را دوست دارید که در منزل خود داشته باشید به راحتی میتوانید در سایز دلخواه با قاب و بدون قاب سفارش دهید تا چاپ شود در واقع قیمت سفارش تابلو بوم نقاشی چاپی (( که به آن کنواس یا کانواس نیز گفته میشود)) در برخی مواقع اگر اثر هنری خیلی فاخری باشد به یک هزارم قیمت یا شاید هم کمتر بتوان تهیه کرد که این برای دوستداران یک اثر هنری اتفاق فوق العاده ای محسوب میشود.

تابلو بوم با طرح دلخواه

یک طرح و تصویر دلخواه را در نظر بگیرید بجای اینکه بر روی کاغذ چاپ شود بر روی پارچه بوم نقاشی چاپ شود و یا تبدیل به یک تابلو زیبا و چشم نواز شود. تابلو هایی که شما با توجه به فضا و نیازی که دارید میتوانید سایز مشخص کنید و بر اساس سایز دلخواه شما چاپ شود و سپس میتوانید انتخاب کنید صرفا فقط بر روی یک چهارچوب چوبی قرار بگیرد یا نیاز به قاب با رنگ خاصی هم دارد.

انواع تابلو بوم از نظر محتوا

شکل و محتوای تابلو بوم بر اساس سلیقه مشتری تعیین می‌شود. برای نمونه بیشتر مردم ترجیح می‌دهند که تابلوهایی از جنس نقاشی داشته باشند، اما عکس‌ها و تصاویر طبیعی نیز طرفداران خاص خود را دارد. در طرح‌های مدرن می‌توان از طرح‌های اختصاصی و ترکیبی استفاده کرد یا تصاویر انتزاعی را به دکوراسیون منزل آورد.

این روزها استفاده از خطوط و خوشنویسی نیز در تابلو بوم‌ها رواج پیدا کرده است و ترکیب طرح‌ها با شعر و نوشته‌های نستعلیق و خاص می‌تواند فضایی بر اساس ترکیب سنت و مدرنیته برای دکوراسیون منزل ایجاد کند. همچنین میتوان به تلفیق عکس و نوشته نیز اشاره نمود.

تابلو بوم بهتر است یا تابلوهای قاب شده؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال باید شرایط خودتان را بررسی کرده و بر اساس مزایا و معایب تابلوهای سنتی و تابلو بوم‌ها، انتخاب خود را انجام دهید. برای نمونه تابلو ‌بوم‌ سبکتر از تابلوهای سنتی است و عمق رنگ و زیبایی رنگ‌ها را بهتر نشان می‌دهد، اما درعوض نمی‌توان محتوای تابلو بوم را تغییر داد و مثل تابلوهای سنتی تصویر دیگری را جایگزین تصویر داخل قاب کرد. در نهایت، تابلو بوم‌ها فضای مدرن‌تری را در خانه ایجاد می‌کنند و تابلوهای سنتی با قاب‌های کلاسیک و شیشه، زیبایی سنتی‌تری دارند.

یکی دیگر از مزایای تابلو بوم‌ها امکان چاپ و تهیه این تابلوها در ابعاد دلخواه است. می‌توان بر اساس ابعاد دیوار و سلیقه خود، اندازه تابلو بوم را تعیین کرد؛ در حالی که تابلو‌های سنتی در اندازه‌های استاندارد و خاص تولید می‌شود و امکان بزرگ یا کوچک کردن طرح در آن‌ها وجود ندارد.

تابلو بوم‌های یک تکه و چند تکه

اگرچه تابلو بوم‌های یک تکه استفاده بیشتری دارد، اما یکی از دیگر روش‌های مرسوم استفاده از تابلو بوم در دکوراسیون داخلی، برش یک طرح در چند قسمت مساوی یا غیر مساوی و چاپ جداگانه است. این طرح‌های برش یافته معمولا در کنار هم و با فاصله روی دیوار نصب می‌شود و می‌تواند زیبایی خاصی به فضا دهد. برای نمونه می‌توان یک قاب از تصویر طبیعت یا یک اثر کلاسیک نقاشی را در چند بخش جدا از هم چاپ و مانند یک پازل روی دیوار نصب کرد، که این خود یک سبک و مدل خاصی از تابلو بوم به حساب می آید.

چاپ روی تابلو بوم کنواس

چاپ تابلو بوم نقاشی این امکان را به شما می دهد تا بدون اینکه هزینه بالایی برای خرید تابلو نقاشی بپردازید، هر طرحی را که می خواهید را به صورت تابلو بوم نقاشی درآورید و در دکوراسیون خانه یا محل کارتان از آن استفاده کنید. تابلو بوم کنواس می تواند نقش مهمی در دکوراسیون داخلی شما ایفا کند. با انتخاب یک طرح زیبا که از نظر سبک، طرح و رنگی که با سایر اجزای محیط خانه یا محل کار شما هماهنگی داشته باشد، می توانید اقدام به خرید اینترنتی تابلو بوم کنید تا در زمانی کوتاه چاپ کنواس طبیعی و ساخت تابلو بوم کنواس را برای شما انجام دهیم.

لبه های تابلو بوم کنواس می‌تواند به انتخاب شما دارای لبه‌های سفید و یا لبه های رنگی باشد. لبه های رنگی به این صورت است که هنگام چاپ از هر طرف ۳ سانت تصویر شما بزرگتر در نظر گرفته می شود، تا لبه های تابلو از طرح شما رنگی باشد. در صورت تمایل می توانید این تابلوها را همراه با قاب های چوبی زیبا سفارش دهید تا ظاهر شکیل تری داشته باشد. بزرگترین ابعادی که می توانید برای تابلو بوم خود در نظر بگیرید، عرض ۱۵۰ هست و از نظر طول محدودیتی وجود ندارد. پارچه های کنواس دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت، آسیب، آفتاب و سایر عوامل محیطی دارند.

خرید تابلو چاپی روی بوم

کاربرد چاپ تابلو بوم

معمولا از تابلو بوم برای نصب در فضاهای مسکونی و اداری استفاده می شود. تابلو بوم چاپی هم جنبه تبلیغاتی و هم جنبه دکوراتیو دارد. هم چنین همه هنرمندان می توانند آثار هنری خود را اسکن کنند و سفارش چاپ روی تابلو بوم نقاشی بدهند و طرح های خود را توسط این تابلو بوم ها به نمایش بگذارند. بدون اینکه دیگر نگران این باشند که آثار آن ها در مجاورت عوامل محیطی و تردد افراد مختلف آسیب ببیند. از انواع دیگر موارد مورد استفاده برای تابلو بوم نقاشی به این موارد می توان اشاره کرد:

۱.استفاده در دکوراسیون داخلی منازل، اتاق خواب ها و… به عنوان تابلو تزئینی و تابلو دکوری با طرح های کلاسیک، رومی، هنری، طبیعت، انتزاعی، فانتزی و… .

۲.نصب تابلو بوم کنواس در اداره ها و سازمان ها با طرح های سازمانی و اهداف تیمی برای تزئین و به عنوان تابلو دکوراتیو.

۳. سفارش تابلو بوم کنواس برای فضاهایی مثل مراکز آموزشی، تفریحی، درمانی، تجاری، آژانس های مسافرتی و… با تصاویری که به این مشاغل مرتبط باشند.

۴.امکان چاپ تصویر دلخواه روی تابلو بوم کنواس و تصاویر آثار هنری هنرمندان برای حفظ اصل اثر و به نمایش گذاشتن تابلو چاپی در معرض عموم یا فضاهای مسکونی و اداری.

هزینه و قیمت تابلو بوم

هزینه تابلو بوم بر اساس نوع پارچه و مواد استفاده شده مشخص می‌شود. هزینه چاپ هم بر اساس ابعاد تابلو بوم به هزینه نهایی اضافه می‌شود. البته ممکن است این هزینه در مراکز مختلف چاپ، متفاوت باشد و بهتر است قبل از سفارش از قیمت نهایی آن مطلع شد. سپس میتوان اضافه کرد که ضخامت چوب نیز در قیمت تاثیر گذار است به صورتی که در نوع باریک قیمت تقریبا نصف قیمت نوع دیپ (کلاف پهن) می باشد.

خرید اینترنتی تابلو بوم

سایت های زیادی هستند که میتوانید تابلو دلخواه خود را بصورت اینترنتی سفارش دهید. ولی یکی از سایت هایی که در کنار خرید و انتخاب طرح مورد نظر میتوانید سایز و تصویر مد نظر خود را آپلود و انتخاب نمائید سایت بانی چاپ می باشد. حتی میتوانید مشخص نمائید کلاف چوبی شما باریک و یا دیپ باشد.

تابلو بوم ساده یا خام

در بازار و گالری های فروش محصولات نقاشی زیادی وجود دارد که اقدام به فروش بوم نقاشی در سایز های استاندارد می کنند ولی در نظر داشته باشید در صورتی که بخواهید یک سایز خاصی را تهیه یا کلاف دیپ را تهیه نمائید شاید نیاز باشد بیشتر وقت بگذارید تا پیدا کنید یا حتی کلاف بوم نقاشی در سایز بزرگ یکی از بهترین انتخاب سایت خرید تابلو بوم بانی چاپ می باشد که به راحتی میتوانید سایز، نوع ضخامت کلاف و یا مقصد ارسال را مشخص و سپس ثبت سفارش خود را نهایی کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی