مجمع عمومی شرکت مارگارین برگزار شد


مجمع عمومی شرکت مارگارین برگزار شد

مجمع عمومی شرکت مارگارین در تاریخ بیست و نهم فروردین ماه سال جاری با حضور ۶۸/۹۲ درصد از سهامداران برگزار شد.

مجمع عمومی شرکت مارگارین برگزار شد

بورس نیوز:

مجمع عمومی شرکت مارگارین در تاریخ بیست و نهم فروردین ماه سال جاری با حضور ۶۸/۹۲ درصد از سهامداران برگزار شد. در این مجمع، شرکت مارگارین گزارش عملکرد خود در سال گذشته را برای سهامداران خود شرح داد.

مارگارین عملکرد سال مالی خود را به این‌گونه توضیح داد:

روند تولید سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، میزان میزان تولید سال ۲۰۲۳ برابر با ۸۰۵۵۰ تن است. این شرکت در سال گذشته نیز توانسته بود مقدار تولید خود را ۵۸۷۵۸ تن به ثبت برساند، در سال جاری مارگارین موفق به افزایش ۳۷ درصد رشد شد.

میانگین تولید ماهیانه ۶۷۱۳ تن بوده است که در مدت مشابه سال گذشته معادل ۴۸۹۶ و نیز در این حوزه نیز ۳۷ درصد رشد داشته است. در آبان ماه ۱۴۰۲ با تولید ۱۰۴۴۰ تن روغن، رکورد تولید ۲ ساله شرکت نیز شکسته شد. در آذر ماه ۱۴۰۲ با تولید ۴۸ میلیون محصول رکورد تنوع تولیدات از سال ۲۰۲۲ شکسته شد همچنین در سال ۲۰۲۳ مجموعا ۸۳ میلیون در شرکت مارگارین تولید شده است که این عدد در سال ۲۰۲۲ معادل ۵۶ میلیون بود و رشدی ۴۸ درصدی به همراه داشته است.

متوسط ماهانه تنوع تولید در سال ۲۰۲۳ میلیون محصول بوده است که در مدت مشابه سال گذشته معادل رشدی ۴۸ درصدی داشته است. متوسط تولید روزانه محصولات در سال ۲۰۲۳، ۲۶۵ تن بوده است که نسبت مدت مشابه قبلی رشدی ۳۲ درصدی داشته است.

در این دوره همچنین معادل ۶۱ درصد تولیدات روغن جامد و تخصصی بوده است که این میزان در دوره مشابه گذشته به میزان ۴۲ درصد بوده و رشدی ۱۹ درصدی داشته است.


تحقق بودجه تولید در سال ۲۰۲۲ ۳۵ درصد و در سال ۲۰۲۳ نیز این عدد به ۸۵ درصد افزایش یافته و روند فروش در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳معادل ۷۹۲۰۵ تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل ۵۸۶۰۷ تن معادل ۳۵ درصد رشد داشته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تتوهای خنده دار مجید واشقانی را در این تصویر ببینید!