پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای درگذشت دکتر پرویز داوودی


پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای درگذشت دکتر پرویز داوودی

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی پیامی درگذشت دکتر پرویز داوودی اقتصاددان برجسته کشور، عضو پیوسته فرهنگستان علوم و معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

به گزارش بهداشت نیوز متن این پیام به شرح ذیل است:
إنَّا للهِ وإنَّا إلیه راجعونَ
درگذشت مرحوم دکتر پرویز داوودی اقتصاددان برجسته کشور، عضو پیوسته فرهنگستان علوم و معاون اول دولت نهم موجب تأثر و تألم همه دوستداران ایشان شد.
دکتر داوودی خدمات زیاد مردمی در حوزه‌های علمی و اقتصادی داشتند و این استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی علاوه بر حضور در دانشگاه و نهادهای علمی برای آموزش و پژوهش و تألیف آثار علمی فراوان، در سنگرهای متعدد خدمت، حضور مؤثر و توأم با اخلاص داشتند.
مدیریت ایشان در تدوین منشور جمهوری اسلامی ایران و همچنین حمایت از تحقیق و نشر منظومه فکری حضرت امام خمینی(ره) و منظومه فکری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظلّه‌العالی از دیگر خدمات دکتر داوودی بودند.
مصیبت درگذشت این استاد برجسته کشورمان را به محضر رهبر معظم انقلاب، جامعه علمی کشور و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی ضیافت علوی (ع) برای دکتر داوودی و آرزوی صبر جمیل و أجر جزیل برای خانواده‌شان، از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت مسئلت دارم.
عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویر روز ناسا: پیش‌بینی وضع هوا در سیاره فراخورشیدی «اسطرلاب»