رژیم صهیونیستی بدون کمک آمریکا قادر به تهدید ایران نیست


رژیم صهیونیستی بدون کمک آمریکا قادر به تهدید ایران نیست

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بدون کمک آمریکا قادر به تهدید ایران نیست، گفت: همه ادعاها و تهدیدات مقام‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران پوچ و یکجانبه است و امکان شکل‌گیری و تحقق ندارد.

ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات موفقیت آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه این رژیم متجاوز و ضربه‌ای که از جمهوری اسلامی ایران خورد، تلاش کرد با اقدامات ایذایی آبروی خود را حفظ کند و بگوید می‌تواند برابر هر حمله واکنش نشان دهد. با وجود این، رژیم صهیونیستی در سایه معادلات کنونی قطعاً قادر به هیچ اقدامی نیست.

وی افزود: بعد از گذشت ۶ ماه از جنگ غزه صهیونیست ها نتوانستند به اهداف از پیش تعیین کرده خود دست یابند؛ فقط شمال غزه در اشغال آن هاست و از طرف جنوب، یمنی‌ها توانستند خطوط تجاری رژیم صهیونیستی را به طور کامل مختل کنند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران عنوان کرد: در چنین وضعیتی رژیم صهیونیستی نمی‌تواند یکجانبه علیه جمهوری اسلامی ایران دست به اقدام بزند؛ مگر اینکه آمریکا و غرب به کمکش بیایند. ابوشریف گفت: غرب و آمریکا این روزها درگیر مشکلات خود هستند؛ غرب با بحران اقتصادی و سیاسی مواجه است، دولت آمریکا انتخابات ریاست جمهوری را در پیش دارد و در آسیا با چین در رقابت شدید سیاسی-اقتصادی است. وی تصریح کرد: در چنین حالتی همه ادعاها و تهدیدات مقام‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران پوچ و یکجانبه است و امکان شکل‌گیری و تحقق ندارد.

رژیم صهیونیستی بدون کمک آمریکا قادر به تهدید ایران نیست

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران عنوان کرد: در چنین وضعیتی رژیم صهیونیستی نمی‌تواند یکجانبه علیه جمهوری اسلامی ایران دست به اقدام بزند؛ مگر اینکه آمریکا و غرب به کمکش بیایند.

ابوشریف گفت: غرب و آمریکا این روزها درگیر مشکلات خود هستند؛ غرب با بحران اقتصادی و سیاسی مواجه است، دولت آمریکا انتخابات ریاست جمهوری را در پیش دارد و در آسیا با چین در رقابت شدید سیاسی-اقتصادی است.

وی تصریح کرد: در چنین حالتی همه ادعاها و تهدیدات مقام‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران پوچ و یکجانبه است و امکان شکل‌گیری و تحقق ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قدردانی حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها