عجز تل‌آویو در برابر موشک‌های برکان و پهپادهای حزب‌الله لبنان


عجز تل‌آویو در برابر موشک‌های برکان و پهپادهای حزب‌الله لبنان

موشک‌های برکان حزب الله در کنار موشک‌های ضدزره و پهپادهای مقاومت اسلامی، رعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها ایجاد و آنها را عاجز و ناتوان کرده است.

یک منبع نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد: حزب الله از هفتم اکتبر سال گذشته(۲۰۲۳) تاکنون فقط از ۵ درصد توان نظامی خود استفاده کرده است.

این منبع نظامی صهیونیست بیان کرد: همه روزه حزب الله سامانه‌های دفاعی اسرائیل را هدف قرار می‌دهد و از زوایای مختلف موشک شلیک و کمیت این موشک‌ها و مقدار مواد منفجره موشک‌هایی که روانه شمال می‌شود، تغییر می‌کند.

منبع مذکور از حملات موثر و دقیق موشکی حزب الله خبر داده است.

این منبع با اشاره به استفاده حزب الله لبنان از موشک‌های برکان و شلیک آن به مناطق شمالی فلسطین اشغالی، به قدرت ویرانگر این موشکها اذعان کرده است.

منبع نظامی صهیونیست به تهدید پهپادی حزب الله علیه رژیم اسرائیل پرداخت؛ پهپادهایی که توان حمل ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم مواد منفجره را دارند.

این منبع صهیونیست همچنین به تخلیه هزاران صهیونیست از شمال فلسطین اشغالی اذعان کرد.

عجز تل‌آویو در برابر موشک‌های برکان و پهپادهای حزب‌الله لبنان

از سوی دیگر، منابع عالی رتبه در ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به شلیک صدها موشک ضدتانک و پهپاد به عمق هشت تا دوازده کیلومتری عمق سرزمین های اشغالی که خسارات زیادی به پایگاه‌های نظامی این رژیم زده است؛ به استفاده مقاومت اسلامی لبنان از موشک‌های برکان حامل مقادیر زیادی مواد منفجره اذعان کردند که خرابی و ویرانی زیادی به بار می آورد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در تعریف این موشک می‌گویند: «برکان» پرتابه‌ای راکتی با برد ۱۰ کیلومتر است و به لطف کلاهک بسیار سنگین آن که وزن مواد منفجره آن بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم است، قدرت قابل توجهی دارد. این موشک می‌تواند در شعاع ۱۵۰ متری از محل سقوط خسارات زیادی وارد کند.

صهیونیست‌ها اعلام کردند که برآورد آن‌ها این است که حزب‌الله امروز زرادخانه بزرگ‌تری از این نوع موشک دارد و به احتمال زیاد توانایی ساخت آن‌ها را هم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...