این سم خاصیت درمانی و زیبایی دارد


این سم خاصیت درمانی و زیبایی دارد

بوتاکس معمولا درمان اول برای میگرن نیست و کسی که دچار میگرن است، لازم نیست یا هیچ اولویتی ندارد که از همان ابتدا به فکر بوتاکس باشد.

عباس نصیری اظهار کرد: امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی، بوتاکس کاربردهای مختلفی هم در حوزه درمان و هم در حوزه زیبایی از لاغری، تزریق کف دست برای درمان تعریق زیاد تا بوتاکس پیشنهادی برای درمان میگرن دارد.

وی افزود: اما این تفکر درباره استفاده از بوتاکس در بهبود میگرن که هم از اثرات زیبایی آن می‌توان استفاده کرد و هم از اثرات درمانی آن، کاملا اشتباه است‌. چون بوتاکس برای میگرن هیچ ارتباطی به بوتاکس و کاربرد زیبایی آن در پیشانی و صورت و... ندارد. معمولا در سردردهای جلوی سر و صورت، قسمت‌های پیشانی یا قسمت کناری بالای گوش تحت تاثیر درمانی و اثر مثبت بوتاکس قرار می‌گیرد.

دکتر نصیری افزود: بنابراین این اینطور نیست که تصور شود با تزریق بوتاکس برای میگرن می‌توان همزمان دو کار را باهم انجام داد. چون محل تزریق و رفع علت میگرن با تزریق برای زیبایی فرق می‌کند. ضمن اینکه بوتاکس معمولا درمان اول برای میگرن نیست و کسی که دچار میگرن است، لازم نیست یا هیچ اولویتی ندارد که از همان ابتدا به فکر بوتاکس باشد.

بوتاکس نوعی سم است که از باکتری کلستریدیوم تولید می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیپ المیرا شریفی مقدم را در کنسرت ببینید!