آیین نامه مبارزه با پولشوئی بیمه مرکزی اصلاح می شود


یک مقام مسئول در بیمه مرکزی در خصوص علل تاخیر در ثبت افزایش سرمایه شرکتهای بیمه به فرایند زمان بر پولشوئی اشاره کرد و گفت:قرار است مقررات مربوط در آینده نزدیک بازبینی و پیشنهاد اصلاحی برای آیین نامه مبارزه با پولشوئی به مرکز مالی وزارت اقتصاد...

یک مقام مسئول در بیمه مرکزی در خصوص علل تاخیر در ثبت افزایش سرمایه شرکتهای بیمه به فرایند زمان بر پولشوئی اشاره کرد و گفت:قرار است مقررات مربوط در آینده نزدیک بازبینی و پیشنهاد اصلاحی برای آیین نامه مبارزه با پولشوئی به مرکز مالی وزارت اقتصاد ارائه شود.

این روزها تاخیر در ثبت افزایش سرمایه شرکتهای بیمه خبر ساز شده تا جائی که از ابتدای سال جاری تا کنون شش شرکت بیمه ما ، تعاون ، دی ، پارسیان ، میهن و کوثر در خصوص تاخیر در ثبت افزایش سرمایه در کدال شفاف سازی کرده اند.

علت تاخیر عدم دریافت مجوز از بیمه مرکزی به دلیل فرایند استعلام های پولشوئی ، استعلام از بانک مرکزی ، سازمان امور مالیاتی و … است.

در همین زمینه ریسک نیوز با پیگیری از نهاد ناظر بیمه ای علت تاخیر در ثبت افزایش سرمایه شرکتهای بیمه را جویا شد.

بر اساس این گزارش یک مقام مسئول در بیمه مرکزی به گفت:بحث استعلام های پولشوئی زمان بر شده است،در این راستا قرار است مقررات مربوط در آینده نزدیک بازبینی و پیشنهاد اصلاحی برای آیین نامه مبارزه با پولشوئی به مرکز مالی وزارت اقتصاد ارائه شود.

لیلا فریادرس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل