ابزار و نکات مهم برای رونق کسب و کار اینترنتی


ابزار و نکات مهم برای رونق کسب و کار اینترنتیتوسط واحد تبلیغات / اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳ / 5 دقیقه برای مطالعه در این مقاله در مورد چطور یک کسب و کار اینترنتی یا یک کسب و کار مجازی راه بندازیم...

ابزار و نکات مهم برای رونق کسب و کار اینترنتی
ابزار و نکات مهم برای رونق کسب و کار اینترنتی
توسط / / 5 دقیقه برای مطالعه

در این مقاله در مورد چطور یک کسب و کار اینترنتی یا یک کسب و کار مجازی راه بندازیم صحبتی نشده است این مقاله مناسب دوستانی هست که کسب و کاری را راه انداختند و به دنبال پیشرفت کاری کسب و کار و رشد آن در بستر اینترنت هستند.

در ابتدا باید بگوییم شما بهترین راه درآمد که همان کسب و کار مجازی و اینترنتی هست را انتخاب کرده‌اید و این نوع کسب و کار بسیار در رشد شما تاثیر دارد.

دلایل مهم انتخاب کسب و کار مجازی

هزینه کم راه اندازی کسب و کار نسبت به رقبا

پیدا کردن مشتری‌های بیشتر

سرمایه اولیه بسیار اندک

احتیاج نبودن به خرید محصولات زیاد و داشتن انبار

افزایش اعتبار شما در بازار کاری

افزایش کسب و کار شما نسبت به رقبا که کسب و کار سنتی دارند

ارزان شدن برندسازی کسب و کار شما

احتیاج نداشتن به دفتر کار و محیط اجاره‌ای

صرفه‌جویی در وقت و زمان در رشد کسب و کار

حالا که بعضی از دلایل مهم کسب و کار مجازی را برای شما گفته‌ایم به این کسب و کار باید اعتماد بیشتری کرد و اصلاً حرف اطرافیان خود را گوش ندیم و به راه خود ادامه بدید.

شما نسبت به رقبا هزینه کمتری خواهید پرداخت کرد ولی این دلیل رشد کسب و کار شما نیست . شما باید به مشتری خود ثابت کنید که هیچ چیزی از رقیب خود که به صورت سنتی مغازه را اجاره کرد و است و در حال کار هستند ندارید . و حتی شما بزرگتر از آن مجموعه هستین پس برای افزایش کسب و کار مجازی خود شما احتیاج به برندسازی دارید. خیلی‌ها از این کلمه می ترسند چون فکر کنند هزینه بالایی را برایشان ایجاد می‌کند ولی باید بگوییم نه اصلاً . شما در رشد کسب و کار خود احتیاج به چیزهایی دارین که رقیب‌های بزرگتان برای آن خیلی هزینه می‌کنند.

گزینه‌هایی که رقیبتان بسیار برای کسب و کارشان هزینه می‌کنند

قسمت مالی کسب و کار

قسمت انبار کسب و کار

قسمت خدمات فروش کسب و کار

قسمت همکاری و سایت

و غیره………..

حالا شاید شما با خود بگویید این قسمت‌ها را شما چطور در کسب و کار اینترنتی خود بسازید . ؟؟؟ باید بگوییم که شما لزومی ندارد این قسمت‌ها را به صورت اصلی بسازید.

شاید کمی از حرف‌های بنده گیج شده باشید طبیعی است حالا به صورت ابتدایی‌تر توضیح می‌دهم. شما برای خرید از جایی که در شهر شما نیست و ازش دورین و امکان مراجعه حضوری ندارید به چه نکاتی توجه می‌کنید؟؟؟؟؟

به طور مثال وقتی با یک شرکت بزرگ تماس می‌گیرین ابتدای تماس یک منشی سخنگو که صدای آن قبلاً ضبط شده است پیام خوش آمد گویی به شما می‌گوید و قسمت‌های موجود را به شما نام می‌برد و شما با انتخاب یک عدد به همان بخش وصل می‌شوید شاید فکر کنید برای این کار هزینه زیادی شده است باید بگویم درست است ولی با سرچ کردن در بستر اینترنت با شرکتی برخورد می‌کنید که ۲۴ ساعته با پشتیبانی فنی در خدمت شما است این شرکت hstock نام دارد . که تمام این سخت‌افزارها را به صورت بسیار ارزان و خدمات ۲۴ ساعته رایگان در اختیار شما می‌ذارد . دیگر نمی‌خواد الکی پول این سرویس ابری را دهید .

بریم سر بحث اصلی خودمان که افزایش و ابزار مهم کسب و کار اینترنتی یا مجازی است

ابزارهای مورد نیاز برای بزرگنمایی کسب و کار به مشتری

داشتن یک عدد کامپیوتر رومیزی یا همراه

داشتن دانش آی تی برای افزایش کسب و کار

داشتن سامانه ارتباط با مشتری

داشتن خطوط یکپارچه مدیریتی

داشتن یک سیستم مالی خوب

داشتن سایتی با پر از محصولات رقبا

داشتن اراده و پشتکار خوب

شاید بگویید این همه ابزار کلی هزینه برای شما دارد یا اگر ما دانش آی تی داشتیم شغل دیگری را انتخاب می‌کردیم باید بگویم که مجموعه hstock همه چیز را در زمینه آی تی برای شما فراهم کرده است که شما هیچ وقت به نیروی آی‌تی باسواد احتیاج نداشته باشین چون ۲۴ ساعته رایگان در خدمت مشاوره دادن به شما هستند .

حالا باید بگوییم تمام اون سیستم‌هایی که گفته شد . همشون جمع می‌شوند در سرور hp شاید بگویید اصلاً سرور hp چه کاربردی در افزایش رشد کسب و کار مجازی و اینترنتی شما دارد. یا بگوییم اصلاً سرور hp چیست ؟

سرور هیچی به شما کمک می‌کند که تمام سخت‌افزار مورد نیاز خود را که یک سیستم بسیار قدرتمند است در یک مجموعه داشته باشید این سرورهای hp بسیار قدرتمند و بسیار گران هستند اما شرکت hstock به کمک شما آمده است که یک خرید سرور hp بسیار خوب و بسیار ارزان با پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان تجربه کنید.

شما در کل با این سخت‌افزارها کسب و کار مجازی خود را جوری جلوه می‌دهید که این کسب و کار بسیار بزرگ است و به راحتی اعتماد مشتری خود را جذب خواهین کرد.

ابزار و نکات مهم برای رونق کسب و کار اینترنتی

ببینید این سرورهای hp ترکیبی از چندین نرم‌افزار برای شما ایجاد می‌کنند که احتیاج شما را از نیروهای مختلف و سیستم‌های گران کم خواهند کرد برای مثال در این سیستم‌های hp می‌توانید هم سیستم مالی خود را داشته باشید هم سیستم ارتباط با مشتری خود را داشته باشیم و هم سیستم تلفنی قدرتمند با صف انتظار و علاوه بر آن ی‌توانید خطوطی را در اختیار داشته باشین که به هر جای دنیا آن را انتقال دهید و در هر جای دنیا با آن خطوط ارتباط خود را با مشتری خود داشته باشید امروزه عصر ارتباطات است پس به تکنولوژی‌ها اهمیت بیشتری باید بگذارید پس برای خرید سرور hp راهنمایی‌های بیشتر با لینک زیر در ارتباط باشید.

https://hstock.ir/product-category/buy-hp-server لینک و انواع محصول سرور Hp است .

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...