اردوغان چه‌کسی را شبیه هیتلر می‌داند؟


اردوغان چه‌کسی را شبیه هیتلر می‌داند؟

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شبیه هیتلر است و متحدان این رژیم از عدالت نمی‌توانند فرار کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شبیه هیتلر است و متحدان این رژیم از عدالت نمی‌توانند فرار کنند، تأکید کرد: نباید به اسرائیل اجازه داد غزه را دوباره اشغال کند و باید در این زمینه گام‌هایی برداشت.

براساس گزارش النشره، اردوغان معتقد است که اشغال یا تصرف غزه توسط رژیم صهیونیستی، راه را برای اشغال‌های دیگر باز می‌کند.

رئیس‌جمهور ترکیه و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز شنبه و در مورد آخرین تحولات حمله رژیم صهیونیستی به غزه رایزنی کردند. اردوغان در دیدار هنیه در آنکارا تاکید کرد: بی شک اسرائیل یک روز بهای ظلم به مردم فلسطین را پرداخت خواهد کرد.

خبر مرتبط
هشدار شدید اللحن دبیرکل اتحادیه عرب به نتانیاهو

اقتصادنیوز: دبیرکل اتحادیه عرب با اشاره به وخامت اوضاع انسانی غزه، به نتانیاهو درباره هرگونه تحرک برای اشغال محور صلاح الدین هشدار داده و تاکید کرد این امر روند سازش اسرائیل و مصر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

پیشتر یک رسانه عربی با اشاره به سفر هنیه به ترکیه گزارش داد که آنکارا در تلاش است میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی وساطت کند و جای مصر و قطر را بگیرد. وساطت ترکیه به‌طور مستقیم تحت اشراف و نظارت رجب طیب اردوغان خواهد بود و او از طریق روابط خود تلاش خواهد کرد که به توافقی نهایی برای پایان دادن به جنگ غزه دست یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید