کسب درآمد 81 میلیارد تومانی توسط تپسی !


شرکت تپسی توانست از بخش‌های سوءپیشینه سفیران، جریمه سفیر و مسافر متخلف، راه‌اندازی مجدد، سرویس تلفنی، کمیسیون دریافتی از سفیران و سایر درآمد کسب کند.

کسب درآمد 81 میلیارد تومانی توسط "تپسی"!

بورس‌نیوز:

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با سرمایه ثبت شده ۲۴۶ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۸۵۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های سوءپیشینه سفیران، جریمه سفیر و مسافر متخلف، راه‌اندازی مجدد، سرویس تلفنی، کمیسیون دریافتی از سفیران و سایر درآمد کسب کند.

کسب درآمد 81 میلیارد تومانی توسط "تپسی"!

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در اولین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۸۱ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در فروردین‌ماه از خدمات خود شناسایی کرد افت را نسبت به ماه گذشته و ۶۲ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

کسب درآمد 81 میلیارد تومانی توسط "تپسی"!

"تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در فروردین‌ماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با مبلغی در حدود ۷۸ میلیارد تومان بود. درآمدی که شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرندة ۹۸ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد “تپسی” نیز از بخش «سرویس تلفنی» با درآمد نزدیک به ۲ میلیاردتومان بود که در جایگاه بعدی ایستاد.

کسب درآمد 81 میلیارد تومانی توسط "تپسی"!

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان