10 مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال (آپدیت اردیبهشت 1403)


10 مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال (آپدیت اردیبهشت 1403)

انتخاب کیف پول مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. کیف پول‌ها در انواع مختلف نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می‌شوند. هر یک از کیف پول‌های ارز دیجیتال ویژگی‌های خاص خود را دارند. با این وجود کیف پول‌ سخت ‌افزاری...

انتخاب کیف پول مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. کیف پول‌ها در انواع مختلف نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می‌شوند. هر یک از کیف پول‌های ارز دیجیتال ویژگی‌های خاص خود را دارند.

با این وجود کیف پول‌ سخت ‌افزاری نسبت به سایر کیف پول‌ها طرفداران بیشتری دارند، چرا که این کیف پول‌ها به‌صورت آفلاین عمل می‌کنند و از امنیت بالاتری نسبت به کیف پول‌های نرم افزاری برخوردارند. در این مقاله 10 مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در اردیبهشت 1403 را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کوین بیس؛ بهترین کیف پول بیت کوین برای مبتدی‌ها

کوین بیس ولت یکی از بهترین کیف پول‌های کریپتویی است که توسط صرافی Coinbase ساخته شده است. این کیف پول رابط کاربری ساده‌ای دارد و از ارزهای دیجیتال برتر پشتیبانی می‌کند.

اتصال به صرافی کوین بیس و محیط ساده Coinbase Wallet سبب شده است که این ولت بهترین کیف پول برای مبتدی‌ها شناخته شود. شما می‌توانید برای خرید، انتقال و ذخیره ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، سولانا، دوج کوین، لایت کوین، ریپل، استلار و پالیگان از کیف پول کوین بیس استفاده کنید.

پس اگر از افراد مبتدی بازار هستید و می‌خواهید تنها ارزهای محبوب کریپتو را خرید و نگهداری کنید، Coinbase Wallet گزینه مناسبی برای شما است.

متامسک؛ بهترین کیف پول برای اتریوم و پروژه‌های آن

10 مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال (آپدیت اردیبهشت 1403)

متامسک یکی از بهترین کیف پول‌های تحت وب و موبایلی کریپتو است که در ابتدا به‌صورت اختصاصی برای نگهداری اتریوم و پروژه‌های آن طراحی شده بود. اما اکنون از سایر شبکه‌ها مانند پالیگان، بایننس چین و … نیز پشتیبانی می‌کنند. این کیف پول قدرتمند به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و امنیت بالایی دارد.

کیف پول Crypto.com DeFi wallet: بهترین پلتفرم برای استیکینگ

کریپتو دات کام یک کیف پول جذاب برای علاقه‌مندان به استیکینگ و سرمایه‌گذاری در دیفای است. این کیف پول به‌صورت مستقیم با صرافی Crypto.com ادغام می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ارزهای دیجیتال را به‌راحتی انتقال دهید.

کیف پول کریپتو دات کام به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و از 30 بلاک چین مختلف پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین اگر قصد ذخیره یا استیک ارزهای مختلف را دارید، Crypto.com بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

کیف پول Trust Wallet: بهترین برای کاربران بایننس

10 مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال (آپدیت اردیبهشت 1403)

تراست ولت محبوب‌ترین کیف پول نزد کاربران

تراست ولت یک کیف پول‌ نرم‌افزاری است که توسط صرافی بایننس پشتیبانی می‌شود و به همین جهت بهترین کیف پول برای کاربران این صرافی به شمار می‌رود. این کیف پول کاملا رایگان است و از لیست عظیمی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

Trust Walletرابط کاربری ساده‌ای دارد و به شما امکان می‌دهد که بتوانید خرید، انتقال، نگهداری و تبادل ارزهای دیجیتال را به‌راحتی انجام دهید. علاوه‌بر این می‌توانید با استفاده از تراست ولت قیمت خرید بیت کوین و سایر ارزها را مشاهده کنید. اما اگر به دنبالپاسخ به این سوال هستید که آیا هزینه کردن برای ولت سخت افزاری ارزش دارد یا خیر، مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

این کیف پول با پشتیبانی از تایید هویت دو مرحله‌ای امنیت دارایی‌های شما را تامین می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید دارایی‌های خود را در کیف پول نرم‌افزاری ایمن نگهداری کنید، Trust Wallet را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اکسودوس: بهترین کیف پول از نظر پشتیبانی

اکسودوس یکی از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارزهای دیجیتال است. این کیف پول جذاب برای دو نسخه دسکتاپ و موبایل طراحی شده است. Exodus از بیش از 300 رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند و شرایط لازم برای ذخیره امن دارایی‌های دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است.

از نظر کاربران پشتیبانی مشتری اکسودوس جزو بهترین‌ها است چرا که کاربران از دو روش چت و ایمیل می‌توانند با کارشناسان Exodus ارتباط برقرار کنند و در سریع ترین زمان پاسخ دریافت کنند. لازم به ذکر است که این کیف پول از یک صرافی داخلی نیز پشتیبانی می‌کند و شرایط لازم برای خرید آسان ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند.

سیف پال؛ بهترین کیف پول سخت افزاری

سیف پال یکی از کیف پول‌های سخت‌افزاری محبوب است که توسط معامله‌گران حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف پول جذاب به جهت استفاده از تراشه امنیتی حرفه ای از امنیت بالایی برخوردار است و به دلیل بهره‌مندی از صفحه LCD رنگی جزئیات مربوط به تراکنش‌ها و دارایی‌ها را به خوبی نمایش می‌دهد.

SafePal در سال 2021 به دنیا معرفی شد و توسط صرافی محبوب بایننس پشتیبانی می‌شود. این کیف پول قدرتمند از شبکه‌های بلاک چین و ارزهای متنوعی پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید ارزهای دلخواه خود را در کیف پول سیف پال نگهداری کنید.

ledger؛ بهترین کیف پول سخت افزاری منبع باز

لجر (Ledger) یک کیف پول سخت‌افزاری قدرتمند است که در سه نسخه‌ی نانو ایکس، نانو اس و نانو اس پلاس به بازار عرضه می‌شود. این کیف پول از 5500 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به سایر کیف پول‌های سخت‌افزاری متصل شوید.

شما می‌توانید از کیف پول لجر برای ذخیره، انتقال و مبادله ارزهای دیجیتال استفاده کنید. کیف پول Ledger به‌صورت منبع باز طراحی شده است و برای استفاده در دسکتاپ و موبایل مناسب است. قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، امنیت بالا و پشتیبانی آنلاین به‌عنوان ویژگی‌های اصلی لجر به شمار می‌رود.

کیف پول KeepKey؛ بهترین کیف پول سخت افزاری از لحاظ قیمت

10 مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال (آپدیت اردیبهشت 1403)

کیپ کی یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری است که از 40 ارز دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین پشتیبانی می‌کند. این کیف پول جذاب که در سال 2015 طراحی شده است رابط کاربری ساده‌ای دارد و کاربران به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

کیف پول KeepKey یک ولت سلسله مراتبی است و امنیت بالایی دارد. از طرفی این کیف پول سخت‌افزاری از لحاظ قیمت نسبت به سایر رقبای خود وضعیت مطلوبی دارد. بنابراین اگر به دنبال یک ولت حرفه‌ای با قیمت مقرون به صرفه برای نگهداری ارزهای دیجیتال هستید، کیف پول KeepKey بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

چه نوع کیف پول ارز دیجیتالی را باید انتخاب کنم؟

اغلب افراد به دلیل نیاز به دسترسی مداوم از کیف پول‌های نرم‌افزاری استفاده می‌کنند. این مدل از کیف پول‌ها به‌صورت آنلاین کار می‌کنند و استفاده از آن‌ها کاملا راحت است.

اگر از جمله افرادی هستید که دارایی‌های خود را برای کوتاه مدت ذخیره می‌کنید و هدف شما نقل و انتقال راحت ارزهای دیجیتال است، کیف پول نرم‌افزاری گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

در کنار این ولت‌ها، کیف پول‌های سخت‌افزاری وجود دارند که به‌صورت آفلاین کار می‌کنند و برای سرمایه‌های سنگین مناسب تراند. ولت‌های سخت‌افزاری از امنیت بالایی برخوردارند و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید دارایی‌های خود را با خیال راحت برای مدت طولانی نگهداری کنید.

در این مقاله 10 مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در اردیبهشت 1403 را به شما معرفی کردیم. در حالت کلی اگر می‌خواهید امنیت دارایی‌های خود را افزایش دهید و نگرانی از بابت محل ذخیره آن‌ها نداشته باشید، بهتر است که از کیف پول‌های سخت‌افزاری استفاده کنید. ایرانیکارت یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی است که شرایط لازم برای خرید کیف پول سخت‌افزاری با قیمت مناسب را برای کاربران فراهم کرده است. شما با مراجعه به ایرانیکارت می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین کیف پول‌ها را برای ذخیره ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بورس انرژی - 1403/02/16