قابلیت بعدی Galaxy AI شاید دنیای ویدئو در گوشی هوشمند را متحول کند


قابلیت بعدی Galaxy AI شاید دنیای ویدئو در گوشی هوشمند را متحول کند

دو ماه پیش بود که رئیس سامسونگ موبایل، TM Roh، گفت که ویژگی‌های بیشتری از Galaxy AI برای دستگاه‌های گلکسی سازگار در انتظار است و اکنون به نظر می‌رسد یکی از این ایده‌های جذاب و البته انقلابی هوش مصنوعی گوشی‌های سامسونگ لو رفته باشد. به...

دو ماه پیش بود که رئیس سامسونگ موبایل، TM Roh، گفت که ویژگی‌های بیشتری از Galaxy AI برای دستگاه‌های گلکسی سازگار در انتظار است و اکنون به نظر می‌رسد یکی از این ایده‌های جذاب و البته انقلابی هوش مصنوعی گوشی‌های سامسونگ لو رفته باشد.

به گفته افشاکننده معروف سامسونگ یعنی Ice Universe، «نوآوری کاربردی مهم در One UI 6.1.1 هوش مصنوعی ویدیویی خواهد بود». رابط کاربری One UI 6.1.1 به بروزرسانی بزرگ بعدی نرم‌افزار سامسونگ اشاره دارد و در حالی که Ice Universe در مورد معنای «Video AI» توضیح خاصی نداده است، احتمال زیادی وجود دارد که این اصطلاح به ابزار ویرایش ویدیویی مولد مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره کند؛ یا نوعی از دستیار تصویربرداری ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی.

ادعای Ice Universe تنها چند ساعت پس از تأیید مجدد اکانت رسمی X سامسونگ مبنی بر توسعه ویژگی‌های جدید Galaxy AI مطرح می‌شود:

همکاری ما با Google ادامه می‌یابد زیرا ما در راستای دیدگاه مشترک ارائه بهترین اکوسیستم محصولات و خدمات Android کار می‌کنیم. چیزهای هیجان انگیزی برای آینده تجربه‌های اندروید و گلکسی مجهز به هوش مصنوعی در راه است.

قابلیت بعدی Galaxy AI شاید دنیای ویدئو در گوشی هوشمند را متحول کند

در حال حاضر، مجموعه ویژگی‌های Galaxy AI سامسونگ شامل Generative Edit است که به شما امکان می‌دهد اندازه، حذف یا تغییر موقعیت اشیاء را در یک تصویر انجام دهید و Instant Slow-Mo که با استفاده از تولید فریم مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد تقریباً هر ویدیوی معمولی را به ویدیوی آهسته تبدیل کنید.

ممکن است این ویژگی رمزآلود «Video AI» طبق آن ابزارهای خلاقانه ایجاد شود و به شما امکان دهد ترکیب ویدیوها را به‌طور همزمان ویرایش کنید (؟). یا شاید سامسونگ در حال آماده شدن برای راه‌اندازی یک مولد کامل متن به ویدئو نظیر سورا از OpenAI است.

آخرین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که رویداد بعدی Galaxy Unpacked در تاریخ 10 جولای (20 تیر) برگزار می‌شود.

تا زمانی که سامسونگ جزئیات بیشتری را تأیید نکند، مطمئناً نمی‌دانیم. اما این شرکت می‌تواند از رویداد آتی Galaxy Unpacked خود برای نمایش این ویژگی شایعه شده One UI 6.1.1 استفاده کند؛ همانطور که از One UI 6.1 در رویداد قبلی گلکسی آنپکد سامسونگ در ژانویه رونمایی شد.

قابلیت بعدی Galaxy AI شاید دنیای ویدئو در گوشی هوشمند را متحول کند

شاید این ویژگی مرموز «ویدیو AI» به تعداد انگشت شماری از نسل قبل گوشی‌های گلکسی نیز راه یابد. گوشی‌های گلکسی اس 23 سامسونگ، دو ماه پس از عرضه سری گلکسی اس 24، همه ویژگی‌های گلکسی AI را دریافت کردند. بنابراین احتمال می‌رود که این روال در مورد هر ویژگی جدید گلکسی AI نیز صادق خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دردسر جدید پرسپولیس؛ هر بازی یک اخراجی!