خانه کوچک شما به چند پنل خورشیدی نیاز دارد؟


خانه کوچک شما به چند پنل خورشیدی نیاز دارد؟

خانه‌های کوچک به دلیل مصرف انرژی کم و زیبایی منحصر به فرد، محبوبیت فزاینده‌ای پیدا می‌کنند. پنل‌های خورشیدی مکمل عالی برای این خانه‌ها هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، خانه‌های کوچک به دلیل اشغال فضای کمتر، مصرف منابع کمتر و نیاز به انرژی کمتر برای گرمایش و تهویه مطبوع، محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. علاوه بر این، آنها مقرون به صرفه‌تر از خانه‌های بزرگ هستند. پنل‌های خورشیدی می‌توانند به آنها کمک کنند تا حتی مقرون به صرفه‌تر و سازگار با محیط زیست شوند.

به چهار عامل برای تعیین تعداد پنل‌های خورشیدی مورد نیاز برای یک خانه نیاز داریم. این موارد شامل قرار گرفتن در معرض آفتاب ملک شما، تعداد افراد ساکن در آنجا، مصرف برق ماهانه شما و ارتفاع سقف شما می‌شود.

برای تامین برق یک خانه کوچک به چند پنل خورشیدی نیاز است؟

به گزارش slashgear، اولین قدم برای تعیین تعداد پنل‌های خورشیدی مورد نیاز، محاسبه نیازهای مصرف برق شما است. می‌توانید این کار را با بررسی صورتحساب‌های برق گذشته خود انجام دهید. دو صورتحساب از ماه‌های تابستان و زمستان را مقایسه کنید تا ببینید هزینه‌های گرمایش و سرمایش چقدر است. ماه‌های ملایم که به کنترل آب‌وهوای کمتری نیاز دارند، بهترین برآورد را برای نیازهای پایه انرژی شما ارائه می‌دهند.

تعداد پنل‌های خورشیدی مورد نیاز برای یک خانه کوچک به عوامل مختلفی از جمله مصرف برق، پتانسیل انرژی خورشیدی محل و نوع پنل‌های انتخابی بستگی دارد.

مصرف برق

اولین قدم این است که میزان مصرف برق خود را در یک ماه معمولی تخمین بزنید. این به شما کمک می‌کند تا بفهمید به چه مقدار انرژی خورشیدی نیاز دارید. به عنوان مثال، یک خانه کوچک ممکن است به طور متوسط 22000 وات در روز برق مصرف کند.

پتانسیل انرژی خورشیدی

میزان تابش خورشید در محل شما بر میزان تولید برق پنل‌های خورشیدی تأثیر می‌گذارد. ابزارهای آنلاین مختلفی مانند Google Project Sunroof به شما کمک می‌کنند تا پتانسیل انرژی خورشیدی خود را تخمین بزنید. به عنوان مثال، فرض کنید خانه شما در منطقه‌ای با میانگین 3.75 ساعت نور خورشید در روز قرار دارد.

پنل‌های خورشیدی در توان‌های مختلفی عرضه می‌شوند. شما باید توانی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.

محاسبه تعداد پنل‌ها

با داشتن این اطلاعات، می‌توانید تعداد پنل‌های مورد نیاز خود را با استفاده از این فرمول ساده محاسبه کنید

(وات مدل پنل خورشیدی در ساعت) x (پتانسیل خورشیدی روزانه ملک شما بر حسب ساعت) = تولید برق روزانه یک پنل

(مصرف برق روزانه) / (تولید برق روزانه یک پنل) = تعداد پنل های خورشیدی مورد نیاز

به عنوان مثال، یک پنل 400 واتی که در نیوجرسی کار می کند، جایی که متوسط ​​قرار گرفتن در معرض آفتاب روزانه 3.75 ساعت است، 1500 وات در روز (400Wx3.75h = 1500Wh) تولید می‌کند. بنابراین، اگر میانگین مصرف روزانه شما 22000 وات است، 22000 وات را بر 1500 وات تقسیم کنید. نتیجه 14.67 است که به 15 می رسد. بنابراین، برای تولید این انرژی به 15 پنل خورشیدی نیاز دارید.

(400 وات) x (3.75 ساعت) = 1500 وات

(22000 وات) / (1500 وات) = 14.67≈ 15

مزایای پنل‌های خورشیدی برای خانه‌های کوچک

پنل‌های خورشیدی برای خانه‌های کوچک مزایای بسیار زیادی دارد که به چند مورد از آنها در ادامه اشاره می‌کنیم؛

کاهش هزینه‌های برق

پنل‌های خورشیدی می‌توانند به طور قابل‌توجهی قبض برق شما را کاهش دهند و حتی شما را به طور کامل از شبکه برق جدا کنند.

استقلال انرژی

با تولید برق خود، از افزایش قیمت برق و قطعی برق در امان خواهید بود.

کاهش ردپای کربن

پنل‌های خورشیدی منبع انرژی تجدیدپذیر هستند که به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای کمک می‌کنند.

افزایش ارزش ملک

خانه‌هایی که دارای پنل‌های خورشیدی هستند معمولاً ارزش بیشتری دارند

پنل‌های خورشیدی می‌توانند راه حلی عالی برای تامین برق خانه‌های کوچک باشند. با کمی برنامه‌ریزی، می‌توانید تعداد پنل‌های مورد نیاز خود را محاسبه کنید و از مزایای استفاده از انرژی خورشیدی بهره‌مند شوید.

اخبار حوزه محیط‌زیست و تغییرات اقلیمی را در صفحه اقتصاد سبز تجارت‌نیوز بخوانید.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرر نکنید