حمله ارتش روسیه به یک انبار در فرودگاه نظامی مارتینوفکا در اوکراین


حمله ارتش روسیه به یک انبار در فرودگاه نظامی مارتینوفکا در اوکراین

سرگئی لبدف هماهنگ کننده محلی یک سازمان مخفی در اوکراین اطلاع داد که نیروهای مسلح روسیه با مهمات به یک انبار در فرودگاه نظامی مارتینوفکا در استان نیکولایف اوکراین حمله کردند.

به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: "مقاومت نیکولایف در ساعت 22:50 از حمله به فرودگاه مارتینوفکا در منطقه ووزنسکی خبر می دهد. دیروز چندین گزارش از پرواز هواپیماها از مارتینوفکا و نیکولایف به سمت پروومایسک و اودسا منتشر شد. با قضاوت بر اساس قدرت انفجار که در فاصله بیش از پنج کیلومتری آن احساس شد، با داخل یکی از انبارهای تجهیزات نظامی ضربه وارد شد".
این فعال زیرزمینی بعید ندانست که مارتینوفکا به عنوان یک فرودگاه "پرش" برای حملات به مناطق جدید روسیه و کریمه آماده شده بود. چند هفته پیش، اهداف جعلی برای فریب در آنجا و در نزدیکی پایگاه نظامی در روستاهای منطقه بوگ قرار گرفتند.
کمی قبل از این، لبدف از انفجار قوی پس از حمله به منطقه کریوی روگ خبر داده بود. علاوه بر این، شهر استری در استان لویو و ایستگاه راه آهن در شهر خرسون تحت کنترل نیروهای مسلح اوکراین مورد حمله قرار گرفتند. انفجارهایی در مناطق ژیتومیر، نیکولایف و ترنوپیل ثبت شد. این فعال مخفی تصریح کرد: نیروگاه های حرارتی در نقاط مختلف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.
ارتش روسیه به تاسیسات انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات در سراسر اوکراین حمله می کند. دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین تاکید کرد، ارتش روسیه در نبرد با نیروهای مسلح اوکراین به ساختمان های مسکونی یا زیرساخت های اجتماعی ضربه نمی زند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان