رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند


رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند

یک رسانه عبری زبان از قرار داد فروش پهپاد‌های چینی به ارتش رژیم صهیوینستی پرده برداشت.

رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه گلوبس در خبری در این رابطه اعلام کرد، ارتش اسرائیل هواپیما‌های بدون سرنشین از دو شرکت چینی DJI و Otel خریداری کرده است تا کمبود موجود در را از این طریق برطرف سازد.

به نوشته این رسانه عبری زبان ارتش اسرائیل قرار است با دو شرکت چینی قرار داد خرید چند هزار هواپیمای بدون سرنشین را امضا کند.

براساس ارزیابی‌های موجود قرار است این هواپیما‌های بدون سرنشین برای ماموریت‌های تصویر برداری از داخل و خارج ساختمان‌ها در مسافت‌های کوتاه و جمع آوری اطلاعات امنیتی در نوار غزه مورد استفاده قرار بگیرند.

با این حال احتمالا این هواپیما‌ها نتواند در شمال (فلسطین اشغالی) فعالیت کنند و ماموریت هایش در این منطقه با چالش مواجه خواهد شد، چون حزب الله توانمندی پیشرفته‌ای در شناسایی هواپیما‌های بدون سرنشین چینی دارد.

کارشناسان به این ر سانه عبری زبان خبر دادند، سهولت راه اندازی و استفاده از ویژگی‌های هواپیما‌های بدون سرنشین چینی است و از اینرو می‌توان به شکل ویژه‌ای آن را برای نظامیان احتیاط که برای مدت کوتاهی در ارتش فعالیت می‌کنند، مورد استفاده قرار داد.

در عین حال قرار است تمامی این هواپیما‌ها پیش از آغاز ماموریت ایزوله شده و امکان ارتباط با شرکت سازنده از آن‌ها گرفته شود تا اطلاعات ارتش اسرائیل به طرف‌های چینی منتقل نگردد. / تسنیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست کامل قد بلندترین بازیگران زن ایرانی | زنان بازیگر خوش قد و قامت را بشناسید!