اولین فیلم از اعترافات 2 زورگیر خشن که با شلیک پلیس دستگیر شدند + فیلم تعقیب و گریز


اولین فیلم از اعترافات 2 زورگیر خشن که با شلیک پلیس دستگیر شدند + فیلم تعقیب و گریز

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین در حین سرقت و...

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین در حین سرقت و تعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی باشلیک به لاستیک موتور دستگیر شده وبه کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شد افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین مینمایند و متواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده و موفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه و سلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ "ضرونی در پایان به اعتراف متهم به 10 فقره سرقت مشابه و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد. ومتهمین تحویل پایگاه یکم اگاهی گردیدند.

گفت و گو با متهمان

چه مدت است که اقدام به سرقت تلفن همراه می کنید؟

مدت زیادی نیست

کجا اقدام به سرقت کردید؟

در اتوبان امام علی به سمت تهرانپارس

موتوری که با آن اقدام به سرقت می کردید برای چه کسی است؟

یکی از متهمان به خود اشاره کرد و خود را صاحب موتور نامید

در کدام منطقه ساکن هستید؟

یکی از متهمان اسم میدان خراسان و دیگری کیانشهر را بیان کرد.

در آخر متهمان از سرقت خود ابراز پشیمانی کردند.


اولین فیلم از اعترافات 2 زورگیر خشن که با شلیک پلیس دستگیر شدند + فیلم تعقیب و گریز

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!