خانه تابستانی رئیس یک شرکت آلمانی به دلیل ارسال سلاح برای اوکراین به آتش کشیده شد


خانه تابستانی رئیس یک شرکت آلمانی به دلیل ارسال سلاح برای اوکراین به آتش کشیده شد

افراط گرایان چپ گرای آلمان مسئولیت آتش زدن یک خانه تابستانی در ملک آرمین پاپرگر، رئیس شرکت دفاعی راین متال را بر عهده گرفتند و در توضیح این اقدام خود گفتند که این شرکت با تامین سلاح به اوکراین خود را ثروتمندتر می کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه بیلد این خبر را منتشر کرده است
این حادثه بامداد سه شنبه در شهرداری هرمانزبورگ در ایالت فدرال نیدرزاکسن رخ داد. مدت کوتاهی پس از آتش سوزی، بیانیه ای از سوی افراط گرایان چپ که مسئولیت این حادثه را برعهده گرفتند، در پلتفرم ایندی مدیا منتشر شد.
به نقل از روزنامه بیلد، افراط گرایان در بیانیه ای گفتند: "شب 28 و 29 آوریل 2024، ما یک بمب آتش زا را در خانه تابستانی آرمین پاپرگر کار گذاشتیم".
در این بیانیه ادعا می شود که راین متال در حال نتیجه گیری از "نقطه عطف" اعلام شده توسط اولاف شولز صدراعظم آلمان در ارتباط با شروع عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین است. به گفته آنها، شرکت آلمانی در حال انباشت "انواع مختلف تانک های قدیمی" است که "اکنون می توانند همراه با مهمات و با سود زیادی به اوکراین فروخته شوند."
در پایان بیانیه افراط گرایان چپ گرای آلمان آمده است: "راین‌متال تنها در مقیاس ملی به برنامه‌ریزی ، تولید و کشتن اشتغال ندارد"، و همچنین خواستار آزادی دانیلا کلته، تروریستی از سازمان چپ افراطی جناح ارتش سرخ (RAF) هستند که اخیراً دستگیر شده است.
راین متال، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات نظامی در اروپا، در سال گذشته گردش مالی خود را با 12 درصد افزایش به 7.1 میلیارد یورو رساند. گزارش سالانه این شرکت دفاعی آلمان با صراحت گفته می شود که از افزایش تقاضا در ارتباط با درگیری مسلحانه در اوکراین "سود ویژه" حاصل شده است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!