ابزار جدید مبارزه با پهپادهای اوکراینی را به وزیر دفاع روسیه نشان دادند + فیلم


ابزار جدید مبارزه با پهپادهای اوکراینی را به وزیر دفاع روسیه نشان دادند + فیلم

ابزار جدیدی را برای مبارزه با پهپادهای اوکراینی به وزیر دفاع روسیه سرگئی شویگو نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، این خبر را وزارت دفاع روسیه منتشر کرده است.
در خبر منتشره آمده است: "نتایج نوسازی تسلیحات استاندارد برای افزایش اثربخشی مبارزه با پهپادهای دشمن و حفاظت از پرسنل در برتبر پهپادهای FPV در خط تماس رزمی به وزیر دفاع ارائه شد".
در ویدیوی منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه آمده است، یک مسلسل ضد هوایی ساخته شده با دستگاه نشانه گیر جدید به شویگو نشان داده شد.
علاوه بر این، وزیردفاع روسیه در مقر گروه مشترک نیروهای مسلح نشستی برگزار کرد. وی با اشاره به اینکه ارتش روسیه به انجام وظایف در مناطق عملیاتی مطابق با طرح عملیت نظامی ویژه ادامه می دهد، بر لزوم افزایش تدارکات تسلیحاتی تاکید کرد.
شویگو گفت:" برای حفظ سرعت مورد نیاز پیشروی و اطمینان از افزایش قدرت رزمی گروه های نیرو برای اقدامات بعدی، افزایش حجم و کیفیت تسلیحات و تجهیزات نظامی ارائه شده به نیروها، در درجه اول سلاح های تهاجمی ضروری است."
به گفته وی، برای این منظور قراردادهای دولتی با شرکت های صنعتی "با در نظر گرفتن بار کامل و حداکثر کاهش زمان تولید سلاح و تجهیزات نظامی" منعقد می شود. شویگو افزود، در روند این کار، مسائلی به وجود می‌آید که نیازمند توجه ویژه و راه‌حل‌های فوری به‌ویژه در ارائه لازم ترین نمونه‌ها است.
وزیر دفاع روسیه به افزایش کارایی واحدهای تعمیر و مرمت در مناطق رزمی و پشت جبهه عملیات ویژه توجه ویژه داشت. وی دستور داد برای کاهش زمان تعمیرات موتورها، مجموعه ها و قطعات و همچنین افزایش سرمایه در گردش قطعات یدکی و قطعات، اقداماتی انجام شود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


چرا پوتین در اولین سفر خارجی خود به چین سفر می کند؟