قتل خونین جوان بیرجندی توسط 2 مرد 30 ساله + جزییات


قتل خونین جوان بیرجندی توسط 2 مرد 30 ساله + جزییات

به گزارش رکنا،از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی مفقود شدن جوان ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس...

به گزارش رکنا،از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی مفقود شدن جوان ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که خودرو پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و چون امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصور بود، کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قراین که از قتل جوان گواهی می‌داد، هویت قاتلان شامل ۲ جوان حدود ۳۰ ساله شناسایی شد و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی گفت: قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کردند.

سرهنگ صادقی ادامه داد: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودرو مقتول و دفن آن در یکی از روستاهای شهرستان درمیان، اقدام به فرار با خودرو مقتول کرده بودند.


قتل خونین جوان بیرجندی توسط 2 مرد 30 ساله + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان