تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد


تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

به گزارش دیباچه؛ تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در دیدار نهایی رقابت های جام ملت های ۲۰۲۴ آسیا با ارائه یک نمایش قدرتمند با نتیجه ۴ بر صفر از سد تایلند میزبان عبور کند و برای سیزدهمین بار عنوان قهرمانی این بازی ها را از آن خود کند و بر بام...

به گزارش دیباچه؛ تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در دیدار نهایی رقابت های جام ملت های ۲۰۲۴ آسیا با ارائه یک نمایش قدرتمند با نتیجه ۴ بر صفر از سد تایلند میزبان عبور کند و برای سیزدهمین بار عنوان قهرمانی این بازی ها را از آن خود کند و بر بام قاره آسیا بایستد.

محمد ناظم الشریعه، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت های ۲۰۲۴ آسیا اظهار داشت: رقابت‌های جام ملت‌ها همیشه از اهمیت و کیفیت بالایی برخوردار است ما دوره گذشته نایب قهرمان شدیم؛ ولی اینبار موفق شدیم جام قهرمانی را به خانه بیاوریم. تیم‌ملی ایران لایق این قهرمانی بود و مردم هم به این پیروزی و هیجان نیاز داشتند. تبریک و خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان و کادر فنی امیدوارم بتوانیم در مسابقات جام جهانی نیز همینطور خوش بدرخشیم.

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

او افزود: قصد ندارم کار بزرگ و موفقیت تیم را زیر سوال ببرم، ولی اگر بخواهیم در مورد کیفیت این دوره از مسابقات صحبت کنیم باید اشاره کنم که سطح فنی این رویداد خیلی بالا نبود. برای مثال شما نگاهی به تیم هایی که موفق شدند به جام جهانی صعود کنند بیاندازید تا متوجه کیفیت این دوره از جام ملت‌ها شوید. تیم افغانستان برای اولین بار موفق می‌شود جواز شرکت در جام جهانی را به دست بیاورد همین امر نشان می دهد که کیفیت مسابقات چندان بالا نبوده است.

سرمربی سابق تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: البته به تیم افغانستان و سرمربی ایرانی آن بابت این افتخار تبریک می‌گویم. تا چند سال پیش تیم‌های فوتسال خیلی روی سرمربیان ایرانی حساب باز نمی‌کردند و فقط بازیکنان ایرانی مدنظر بودند اما حالا شرایط خیلی بهتر شده است و می بینیم که علاوه بر بازیکنان، مربیان فوتسال هم در سطح بین المللی خوش می درخشند.

او ادامه داد: با رفتن من به تیم‌های خارجی راه برای دیگر مربیان ایرانی هم باز شد. به نوعی من مسیر را برای همه باز کردم. این یعنی ما در تمام سطوح باید بین‌المللی کار کنیم و نگاه بالایی داشته باشیم. خوشحالم که فوتسال ایران به جایگاه دست پیدا کرده است.

ناظم الشریعه در پایان با اشاره به کار سخت تیم ملی در جام جهانی گفت: ما تجربه کسب سکو در جام جهانی را داریم. قطعا اگر استراتژی داشته باشیم می‌توانیم در جام جهانی هم موفق شویم در مجموع بازیکنان ما و کادر فنی این پتانسیل را دارند که بتوانند در این رویداد جهانی هم موفق ظاهر شوند.

انتهای پیام/

گفتگو از : فریبا جلیل خانی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان