مسافران بخوانند / رگبار شدید باران و رعد و برق در برخی استان ها + اسامی و جزییات


مسافران بخوانند /  رگبار شدید باران و رعد و برق در برخی استان ها + اسامی و جزییات

به گزارش رکنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور شاهد بارش خواهیم بود. در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و در سایر...

به گزارش رکنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور شاهد بارش خواهیم بود. در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد. شدت بارش در جنوب و شرق کشور خواهد بود.

جمعه (۱۴ اردیبهشت) در نوار غربی کشور رگبار و رعد و برق، در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق بارش پراکنده و در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. جمعه بارش در غرب و جنوب غرب شدت خواهد داشت.

شنبه (۱۵ اردیبهشت) در نوار شمالی، برخی مناطق شرق و غرب کشور رگبار پراکنده رخ خواهد داد، یادآور شد: یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در نوار شمالی کشور ابرناکی و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست. دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور شده و در نیمه غربی کشور موجب ابرناکی و رگبار و رعد برق موقتی خواهد شد.

امروز مناطق مرکزی خلیج فارس، جمعه تنگه هرمز و جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

آسمان تهران فردا (۱۴ اردیبهشت) نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، از بعد از ظهر ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) ابری و بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق از بعدازظهر وزش باد شدید و کاهش ابر با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۵ و ۴ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۲۹ و ۳۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.


مسافران بخوانند /  رگبار شدید باران و رعد و برق در برخی استان ها + اسامی و جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تداوم کیفیت سالم هوا در پایتخت