سرکوب دانشجویان معترض نشانه حقوق بشر دروغین آمریکایی است/اسرائیل هیچگونه تبعیتی از پروتکل های حقوق بشر ندارد


سرکوب دانشجویان معترض نشانه حقوق بشر دروغین آمریکایی است/اسرائیل هیچگونه تبعیتی از پروتکل های حقوق بشر  ندارد

نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار داشت:با توجه به اتفاقات اخیر در امریکا و اعمال خشونت علیه دانشجویان، دیری نخواهد پاییدکه دولت آمریکا با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد،بی تردید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دولتمردان در پی این هستند که چهره واقعی صهیونیست نمایان نشود چرا که اسرائیل نقش مهمی در تعیین روسای جمهوری این کشور دارد.

محمد صالح جوکار نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم بی‌گناه زنان و کودکان دارای چند ویژگی است،متاسفانه قریب به ۳۴ هزار نفر از کودکان، زنان و مردان فلسطینی در غزه به شهادت رسیدند اما جنگ غزه دستاوردهایی را به دنبال داشت که نه تنها مظلومیت مردم فلسطین به تمام دنیا اثبات شد، بلکه درنده خویی و جنایات رژیم صهیونیستی نمایان شد.

نماینده مردم یزد،زارچ و اشکذر در ادامه تاکید کرد: در واقع اثبات جنایات رژیم صهیونیستی به تمام دنیا امکان نداشت چرا که اسرائیل با استفاده از جریان هولوکاست و کشتار یهودیان طی جنگ جهانی دوم به دست آلمان مدعی هستند که در حق آنان ظلم بسیاری صورت گرفته، هرچند که قطعیت آن مشخص نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن اشاره به کشتار قریب به ۳۵ هزار نفر از مردم بی‌گناه فلسطین طی ۷ ماه به دست رژیم صهیونیستی،تاکید کرد: اسرائیل با حمایت آمریکا و اتحادیه اروپا که مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند، اقدام به کشتار مردم بی‌گناه و اقدامات ویرانگر در غزه می‌کند که هیچ گونه تبعیتی از قوانین بین‌المللی و پروتکل‌های دنیا ندارد، در حال حاضر جنبش دانشجویی نه تنها در آمریکا بلکه در تمام دنیا بر علیه رژیم صهیونیستی به راه افتاده است.

جوکار در ادامه خشونت پلیس آمریکا را نشان از حقوق بشر دروغین آمریکا دانست و یادآور شد: خشونت دولت و پلیس آمریکا با جنبش دانشجویی نشان از این موضوع است که حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست و نه تنها دست مایه حکام آمریکایی برای تاراج و غارت دنیا است، بلکه ترویج ارزش‌های ضد بشری آمریکایی می‌باشد .

سرکوب دانشجویان معترض نشانه حقوق بشر دروغین آمریکایی است/اسرائیل هیچگونه تبعیتی از پروتکل های حقوق بشر  ندارد

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه افکار عمومی بیدار و آگاه شده است،تصریح کرد:در واقع آمریکایی‌ها با بی پروایی و به راحتی اقدام به اعمال خشونت علیه معترضین می کنند،اماامروز افکار عمومی دنیا آگاه شده است و علیرغم دستگیری و ضرب و جرح دانشجویان معترض ابعاد این اعتراضات گسترده‌تر شده است.

وی در ادامه افزود: انتظار می‌رود در داخل کشور و کشورهای اسلامی دیگر جنبش دانشجویی وارد عمل شده و با تعامل و ارتباط با دانشجویان دنیا به صورت یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد عمل شوند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار داشت:با توجه به اتفاقات اخیر در امریکا و اعمال خشونت علیه دانشجویان، دیری نخواهد پاییدکه دولت آمریکا با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد،بی تردید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دولتمردان در پی این هستند که چهره واقعی صهیونیست نمایان نشود چرا که اسرائیل نقش مهمی در تعیین رؤسای جمهوری این کشور دارد.

جوکار در پایان ضمن تاکید بر آگاهی افکار عمومی آمریکا نسبت به جنایات اسرائیل، خاطرنشان کرد:بدیهی است که با توجه به روشنگری صورت گرفته در آمریکا، اگر انتخابات واقعی برگزار شود قطعاً مردم به نتایج دیگری خواهند رسید و با آراء خود نشان خواهند داد که مخالف هیئت حاکمه آمریکا و لابی صهیونیستی هستند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!