دزفول غرق آب شد! / مسئولان غرق خیال! +فیلم


دزفول غرق آب شد! / مسئولان غرق خیال!  +فیلم

به گزارش خبرنگار رکنا از خوزستان؛ بر اثر بارندگی های شدید امروز مناطق گسترده ای از شهر دزفول به زیر آب رفت. شهرداری دزفول درحالی برای مقابله با دفع آبهای سطحی اعلام آمادگی کرده بود، که...

به گزارش خبرنگار رکنا از خوزستان؛ بر اثر بارندگی های شدید امروز مناطق گسترده ای از شهر دزفول به زیر آب رفت.

شهرداری دزفول درحالی برای مقابله با دفع آبهای سطحی اعلام آمادگی کرده بود، که امروز در مرکز شهر شاهد آبگرفتگی شدید در خیابان ها و معابر اصلی بودیم.

این آبگرفتگی برای مردم مشکلات متعددی را به وجود آورد و ماشین های زیادی نیز با ورود آب به قسمت برقی و موتور ماشین دچار خسارت های احتمالی شدند.

شهروندی در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، با بیان اینکه باران همه جا شادی آور است اما برای ما درد آور، گفت: شهر به زیر آب رفت اما راست قامتان شورای شهر همچنان با وعده های پوشالی مردم را سر کار گذاشته اند و در خیالات خود غرق شده اند.

وی ادامه داد: وعده های پوچ شهردار و شورای شهر با بروز اتفاقات مانند همین بارندگی مشخص میشوند و هیمنه پوشالی این شورا بیش از پیش در هم شکسته است.

شهروند دیگری که ماشینش در باران امروز دچار خسارت شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، گفت: آقایان مسئول به هرچیزی که میپرستید به وظایفتان عمل کنید.

وی که ناراحتی را میشد از چشمانش فهمید، ادامه داد: چرا باید شهر ما در دفع آبهای سطحی دچار مشکل باشد؟، پس این همه پول و هزینه کجا میروند؟، الان من هزینه تعمیر ماشینم را چطور بدهم؟

به گزارش خبرنگار رکنا؛ شهرهای خوزستان با هر بارش به دریاچه های موقتی تبدیل میشوند که زندگی مدم رابا چالش های متفاوت روبه رو کرده است.

با هر بارش باران، آب باران با فاضلاب ادغام شده و وارد خانه ها و معابر شهری میشود.

در این میان باید دید که حلقه مفقوده بین بارش باران و آبگرفتگی و عدم مدیریت شهری در شهرهای خوزستانی چیست و مسئولان استانی و کشوری برای وایان این معضل چه راهکارهایی دارند. اما یقینا با برنامه ریزی هدفمند و سرعت عمل بالا این زخم چند ساله قابل التیام است.انشاءالله


دزفول غرق آب شد! / مسئولان غرق خیال!  +فیلم

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها