بانک های خصوصی راهی برای فرار سرمایه ها شدند


بانک های خصوصی راهی برای فرار سرمایه ها شدند

استاندار کرمان؛ گفت: وابستگی اقتصاد به بانک‌ ها چالش‌ آفرین شده است و بانک‌ های خصوصی مفری برای فرار سرمایه شده‌ اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در نود و هفتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع بررسی موانع دستورالعمل نحوه صدور مجوز عرضه عمومی شرکت پروژه (سهامی عام) و ارائه راهکارهای پیشنهادی، گفت: : اقتصاد کشور وابسته به منابع بانکی است که با ادامه این روند، در حوزه تامین نقدینگی و تامین مالی شرکت ها، چالش جدی به وجود می‌ آید.

وی با اشاره به سیاست انقباضی در حوزه بانکی عنوان کرد: اقتصاد کشور به بانک عادت کرده و ادامه این روند در حوزه سرمایه‌ گذاری و تامین نقدینگی، چالش جدی به وجود می‌ آورد و شرکت‌ ها در کار معمول و سرمایه در گردش خود می‌ مانند.

استاندار کرمان در مورد حقوق معادن و بازگشت آن به استان‌ ها تصریح کرد: حقوق معادن و بازگشت آن قانون دارد و لذا تغییر در محل خرج آن هم باید منبع و مرجع قانونی داشته باشد.

فداکار گفت: با ایجاد انگیزه، مبالغ زیادی از پول مردم در بانک‌ های خصوصی گذاشته می‌ شود، اما مشخص نیست پول در کجاست و به چالش تبدیل شده است.

وی، به فعالیت بانک‌ های خصوصی و عدم مشارکت آنها در حوزه سرمایه‌ گذاری پرداخت و افزود: از بانک‌ های خصوصی در کل کشور گلایه وجود دارد و این بانک ها در استان نیز هیچ کمکی نکرده اند، جز اینکه محلی برای فرار سرمایه شده‌ اند.

استاندار کرمان، خاطرنشان ساخت: با ایجاد انگیزه از سوی بانک های خصوصی، مبالغ زیادی توسط مردم روانه این بانک ها می شوند، اما مشخص نیست که این پول کجاست و در واقع به یک چالش تبدیل شده است.

بانک های خصوصی راهی برای فرار سرمایه ها شدند


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟