پایان زندگی زیرزمینی قاتل جوان 27 ساله در بیرجند + جزییات


پایان زندگی زیرزمینی قاتل جوان 27 ساله در بیرجند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ "کاظم صادقی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مفقود شدن جوانی 27 ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار...

به گزارش رکنا، سرهنگ "کاظم صادقی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مفقود شدن جوانی 27 ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع ،تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو 405 فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و ازآنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصوربوده است کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از فناوری های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان 27 ساله گواهی می داد توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود 30 ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی طی یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه انها را دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه قاتلان دستگیر شده در تحقیقات وبازجویی های پلیس به ارتکاب قتل جوان 27 ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات مالی وخانوادگی عنوان کردند؛ خاطر نشان کرد: متهمان پس از قتل جوان در خانه ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستاهای شهرستان درمیان اقدام به فرار با خودروی مقتول می کنند .

این مقام انتظامی در پایان به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند


پایان زندگی زیرزمینی قاتل جوان 27 ساله در بیرجند + جزییات



قتل هنگام بازی خرس وسط در یک پارک تهران