خبر خوش برای بازنشستگان/این قانون به زودی اجرا می‌شود


خبر خوش برای بازنشستگان/این قانون به زودی اجرا می‌شود

اقتصادنیوز: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به بازنشستگان اطمینان خاطر داد که قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به‌زودی اجرا می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، عباس گودرزی گفت: برابر پیگیری‌هایی که انجام شد، مسئولان مربوط به صراحت اعلام کردند در تدارک اجرای این مصوبه هستند.

وی افزود: برابر آنچه مصوبه مجلس شورای اسلامی است و در برنامه هفتم و بودجه امسال هم درج شد و به تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان رسید؛افزایش حقوق بازنشستگان علاوه بر ۲۰ درصد معمول، شامل ۴۰ درصد متناسب‌سازی است که اجرا خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن اطمینان خاطر دادن به بازنشستگان برای اجرای این قانون، اضافه کرد: حتماً دولت طبق مصوبه مجلس عمل خواهد کرد، اگر تا به امروز هم این افزایش در فیش حقوقی بازنشستگان لحاظ نشده، به این دلیل است که منتظر احکام سال جدید و درگیری با سازوکارهای این قانون برای اجرا هستند.

گودرزی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس و به‌ویژه کمیسیون اجتماعی پیگیر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان هستند، تصریح کرد: برابر پیگیری‌هایی هم که انجام شده مسئولان مربوط به صراحت اعلام کردند که در تدارک اجرای این مصوبه هستند.

وی افزود: طبیعتاً چون ابتدای سال هستیم، ممکن است به دلیل صدور احکام و دیگر مسائل اعمال این قانون قدری با تأخیر همراه شود اما برابر قولی که مسئولان مربوط داده اند، معوقه آن حتماً محاسبه و به حساب بازنشستگان -چه لشکری و چه کشوری و چه تأمین اجتماعی- واریز خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟