آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز


آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به رفع ۹۰ درصدآبگرفتگی‌های شهر ناشی از بارندگی اخیر گفت: تیم‌های عملیاتی شهرداری در تلاش برای رفع مابقی آبگرفتگی‌ها هستند.

در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی‌های شهر اهواز بیان کرد: در حال حاضر میدان انقلاب منتهی به مسجد الرحمن، کوی گلدشت، سپیدار، خیابان الحدید، رزها، مناطق غربی و جاهایی که شبکه فاضلاب ندارند درگیر آبگرفتگی بوده که تا چند ساعت دیگر برطرف می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده از ورود آب به داخل منازل جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که امشب بارندگی‌ جدیدی رخ ندهد، تا پایان شامگاه پنجشنبه تمام آبگرفتگی‌ها رفع و تردد خودروها به سهولت انجام می‌شود.

شمس در خصوص سامانه بارشی که از اوایل روز جمعه آغاز خواهد شد اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای بارندگی پیش رو اندیشیده شده و تیم های عملیاتی شهرداری به حالت آماده‌باش هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بیان کرد: تمام تلاش شهرداری اهواز، کاهش مدت ماندگاری مانداب در مناطق آبگرفته است که با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوطه، زمان باقی ماندن آن به مراتب نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز

وی با اشاره به اینکه بامداد امشب یک بارندگی ۲۰ تا ۳۰ میلیمتری در پیش است افزود: همچنین فردا شب نیز موج دیگری از بارندگی‌ها پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش ظهر امروز پنجشنبه بارش باران در تمام‌نقاط خوزستان از جمله اهواز آغاز و همچنان این سامانه بارشی در استان فعال است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم/ بارش شدید باران و تگرگ در خوزستان