به این ایموجی‌ها نگاه کن و زود حدس بزن چه ضرب المثلیه؟


مهارت‌های حدس زدن خود را با معماهای تصویری حدس ضرب المثل امتحان کنید! تصاویر را تجزیه و تحلیل کنید و از حافظه ضرب المثلی خود برای رمزگشایی کلمات پنهان در این معمای جذاب و چالش برانگیز استفاده کنید.

ضرب المثل‌ها یکی از مهم‌ترین عناصر فرهنگ عامه هر کشوری هستند. آنها بیانگر مفاهیم و ارزش‌های مهمی هستند که در طول زمان در میان مردم آن کشور شکل گرفته‌اند. حل معماهای حدس ضرب المثل تصویری یک فعالیت ذهنی است که ترکیب ایموجی ها یک ضرب المثل خاص را نمایش می‌دهند، اما ضرب المثل خود به صورت مستقیم نوشته نشده است و باید شما بر اساس اطلاعات و جزئیات تصویر، کلمه مورد نظر را حدس بزنید.

برای حل این نوع معماها، ابتدا باید به دقت تصویر را مشاهده کنید و تمام جزئیات و عناصر آن را بررسی کنید. سپس با توجه به اطلاعات موجود در تصویر، سعی کنید به یکضرب المثل مناسب برای آن تصویر برسید. این فعالیت به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های تفکر انتقادی و استدلال منطقی خود را تقویت کنید و به دقت و تمرکز بیشتری دست یابید.

بیشتر بخوانید: حدس کلمه | اگه میتونی کلمه درون تصویر را زود حدس بزن!

علاوه بر این، حل معماهای حدس زدن ضرب المثل از روی تصویر، یک فعالیت سرگرم‌کننده و آموزشی است که می‌تواند فواید زیادی برای کودکان و بزرگسالان داشته باشد.

حدس ضرب المثل

به این تصویر نگاه کنید و بگویید ترکیب این ایموجی‌ها چه ضرب المثلی را می‌سازند؟

به این ایموجی‌ها نگاه کن و زود حدس بزن چه ضرب المثلیه؟

.

.

.

.

حدسی می‌زنید؟

.

.

.

بیشتر بخوانید: حدس کلمه | از کنار هم قرار گرفتن این این دو تصویر چه کلمه‌ای به وجود می‌آید؟

.

.

.

وقت شما تمام شد!

.

.

.

حالا پاسخ را مشاهده کنید:

پاسخ حدس ضرب المثل

پاسخ این حدس ضرب المثل با ایموجی “حسود هرگز نیاسود” است.

بیشتر بخوانید: حدس کلمه | این معمای تصویری را توی ۵ ثانیه جواب بده!

حل معماهای تصویری و حدس زدنی، یک ورزش عالی برای ذهن است و افراد از ۸ سال تا ۸۰ سال می‌توانند آن را حل کرده و لذت ببرند. در اینگونه معماها شما باید بتوانید با دقت به تصویر را در ذهن اسکن کرده و بررسی آن‌ها بپردازید.

این معمای حدس کلمه را برای دوستان خود ارسال کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جنجال صدای بهشتی این مرد در عصر جدید + فیلمی که همه را شوکه کرد!