آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال


آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال

به گزارش رکنا، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا عنوان کرد: مسائل حقوقی این پروژه رفع شده‌اند و در حال حاضر با توجه به اینکه این فضا سال‌ها بلااستفاده مانده است،...

به گزارش رکنا، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا عنوان کرد: مسائل حقوقی این پروژه رفع شده‌اند و در حال حاضر با توجه به اینکه این فضا سال‌ها بلااستفاده مانده است، برای بازنگری طرح مشاور گرفته شده است.

وی افزود: مشاور میزان کار باقی‌مانده و تکمیل بخش‌هایی که در گذشته نیمه کاره مانده یا حتی به مرور زمان نیاز به بازنگری دارند و به نوعی نیاز است بخش‌هایی را مجدد به صورت ویژه طراحی کنند را برآورد می‌کند.

رضوی با اشاره به اینکه منطقه ۷ به عنوان مجری در این پروژه نقش خواهد داشت، گفت: به احتمال بسیار قوی طی ماه‌های اخیر کار اجرای عملیاتی این پروژه را انجام خواهیم داد، بودجه‌ای هم برای این امر در نظر گرفته شده است. شهرداری منطقه ۷ نیز عملیات اجرایی پروژه را عهده‌دار خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تمام بخش‌ها و شریک سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کنند، به احتمال بسیار قوی تا پایان ۱۴۰۳ می‌توانیم بخش فرهنگی و تجاری را توأمان راه‌اندازی کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان گفت: امیدوارم امسال اتفاقات خوبی را با دستور شهردار و بخش‌های مختلف مدیریت شهری برای شروع قسمت پایانی و تکمیل فاز بهره‌برداری شاهد باشیم.


آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...