پیشنهاد غیرمنتظره به اوکراین در آمریکا


پیشنهاد غیرمنتظره به اوکراین در آمریکا

سرهنگ بازنشسته ارتش ایالات متحده، دانیل دیویس، در کانال یوتیوب Daniel Davis / Deep Dive گفت: اوکراین در جریان مذاکرات احتمالی با روسیه، مجبور خواهد شد برخی از مناطق را واگذار کند.

به گزارش اسپوتنیک، وی خاطرنشان کرد: "آنها قطعاً باید برخی از مناطق را واگذار کنند. در ازای این، آنها می توانند بخشی از کشور خود را کنترل کنند، آنها دیگر مجبور نخواهند شد اراضی را از دست بدهند، آنها دیگر مجبور نخواهند شد سربازان را از دست بدهند همه اینها اگر آنها بر سر میز مذاکره بنشینند، امکان پذیر است."
دیویس تاکید کرد که مفاد پیمان صلح آن چیزی نخواهد بود که کی یف می‌خواهد ببیند، با این حال، اگر مذاکرات آغاز نشود، اوکراین با ویرانی های باز هم بزرگ‌تری مواجه خواهد شد. وی همچنین افزود که نیروهای مسلح اوکراین هیچ شانسی برای حفظ خط مقدم جبهه ندارند، چه رسد به اینکه حمله جدیدی را آغاز کنند.
گفتنی است که مسکو بارها اعلام کرده که برای مذاکره آماده است، اما کی یف در سطح قانونگذاری آن را ممنوع کرده است. غرب مدام از روسیه برای مذاکره دعوت می کند که مسکو برای آن آمادگی نشان می دهد، اما در عین حال، غرب امتناع دائمی کی یف از شرکت در گفتگو را نادیده می گیرد. پیش از این، کرملین اعلام کرده بود که هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت اوکراین به یک مسیر صلح آمیز وجود ندارد، اولویت مطلق روسیه دستیابی به اهداف عملیات ویژه است که در حال حاضر این امر تنها با ابزار نظامی امکان پذیر است. کرملین همچنین اعلام داشت، وضعیت اوکراین می تواند به سمت مسالمت آمیز حرکت کند، مشروط بر اینکه وضعیت واقعی و حقایق جدید در نظر گرفته شود؛ تمام خواسته های مسکو به خوبی روشن و شناخته شده است. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه بعدها گفت که اگر اوکراین خواهان مذاکره است، پس نیازی به ژست‌های نمایشی نیست، باید فرمان منع مذاکره با روسیه را لغو کند. به گفته وی، مسکو هرگز مخالف حل مناقشه اوکراین از طریق راه‌های مسالمت‌آمیز نبوده، اما مشروط به رعایت تضمین های امنیتی مد نظر روسیه است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رفتار جالب جواد عزتی با کوچکترین دختر طرفدارش / محبوب و مردمی مثل جواد عزتی+فیلم