یارانه بگیران بخوانند/ خبر فوری درباره یارانه کالابرگ اردیبهشت 1403


یارانه بگیران بخوانند/ خبر فوری درباره یارانه کالابرگ اردیبهشت 1403

معاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: اجرای طرح کالابرگ نیازمند منابع مالی است و درباره تداوم آن باید در بالاترین سطح کشور تصمیم گیری شود.

طرح کالابرگ فجرانه از 17 بهمن‌ماه سال قبل آغاز شد و در ادامه دهک‌های یک تا هفت مشمول این طرح قرار گرفتند. این طرح در سه مرحله اجرا شده است که پایان مرحله سوم طرح 18 اردیبهشت‌ماه ( هفته بعد) خواهد بود.

علیرضا عسگریان؛ معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر رفاه درباره این طرح گفت: طرح فجرانه، طرحی اثرگذار بود که در مدت 3 ماه که به طور متوسط بالای 86 درصد از این طرح در کشور استقبال کردند. هجدهم این ماه فجرانه تمام می‌شود و ما‌ امیدواریم این طرح تمدید شود.

یارانه بگیران بخوانند/ خبر فوری درباره یارانه کالابرگ اردیبهشت 1403

وی در پاسخ به این پرسش که آیا طرح فجرانه کالابرگ تمدید می‌شود، عنوان کرد: چون این طرح منابع بسیاری این می‌خواهد و باید در بالاترین سطح کشور تصمیم‌گیری شود، از این رو طی چند روز آینده تصمیم‌گیری می‌شود که‌ آیا ایا تغییر خواهد کرد یا تمدید می‌شود اما میزان استقبال و عدد‌های این طرح فوق‌العاده است، بزرگترین خرید قرن در این طرح صورت گرفت و امروز یک میلیون و 700 هزار تن محصول خریداری شده از 11 قلم شده است و 140 میلیون بسته غذایی در یک مدت کوتاه توزیع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان