پیش‌بینی 500 شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان


پیش‌بینی 500 شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان

۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، فرماندار شیراز گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت، پاسارگاد، ارسنجان به مرحله دوم کشیده شده است.

لطف‌الله شیبانی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، ۴ نفر برای ۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی به رقابت می‌پردازند، افزود: در مرحله دوم علیرضا پاک فطرت، ابراهیم عزیزی، سیداسماعیل حسینی و رحمت‌الله مرزوقی رقابت خواهند داشت.

شیبانی گفت: بر اساس توافق وزارت کشور و شورای نگهبان، انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.
فرماندار شیراز افزود: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های شیراز و زرقان ۸۷۵ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شد، اما به دلیل اینکه در مرحله دوم دیگر انتخابات مجلس خبرگان رهبری نداریم، صندوق‌ها را بر اساس تعداد آراء مأخوذه در مرحله اول خواهیم داشت که بر اساس پراکندگی در محلات و روستاها خواهند بود و در نهایت حدود ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه شیراز و زرقان برای مرحله دوم انتخابات مجلس خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مجریان انتخابات در شعبات دو شهرستان مشخص شده‌اند، گفت: طبق تقویم برای مجریان انتخابات تعیین تکلیف شده است و بر اساس آن جلو می‌رویم.

فرماندار شیراز با بیان اینکه انتخابات مجلس در ۱۴ مرکز در شهرستان شیراز برگزار خواهد شد، گفت: از این تعداد ۱۱ مرکز در کلان‌شهر شیراز که ۱۰ مرکز مربوط به خود شیراز و یک مرکز در صدراست. ۳ مرکز هم مربوط به بخش ارژن و سیاخ دارنگون است و در مجموع ۱۴ مرکز پشتیبان‌کننده شعبات اخذ رأی خواهند بود.

وی بیان کرد: در زرقان هم یک مرکز در فرمانداری شهرستان مستقر شده است که به طور کلی ۱۵ مرکز در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان انتخابات مرحله دوم مجلس را پشتیبانی می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!