سانگ یانگ تیوولی هندی معرفی شد، ماهیندرا XUV 3XO کراس اوور جدید بازار خودرو + عکس


سانگ یانگ تیوولی هندی معرفی شد، ماهیندرا XUV 3XO کراس اوور جدید بازار خودرو + عکس

شرکت هندی ماهیندرا از کرا‌س‌اوور جدید خود با نام ماهیندرا XUV 3XO رونمایی کرد. این خودرو در واقع نسخه فیس‌لیفت ماهیندرا XUV300 است که از پلتفرم سانگ یانگ تیوولی بهره می‌برد. طراحی این خودرو براساس مدل‌های مفهومی و جدید معرفی شده...

شرکت هندی ماهیندرا از کرا‌س‌اوور جدید خود با نام ماهیندرا XUV 3XO رونمایی کرد. این خودرو در واقع نسخه فیس‌لیفت ماهیندرا XUV300 است که از پلتفرم سانگ یانگ تیوولی بهره می‌برد. طراحی این خودرو براساس مدل‌های مفهومی و جدید معرفی شده از سوی این شرکت هندی است و فناوری‌های خودران سطح دوم را نیز در این کراس‌اوور خواهید یافت. پلتفرم مورد استفاده برای این خودرو یعنی ساختار سانگ یانگ تیوولی متعلق به سال 2015 است.

چراغ‌های LED‌ عمودی در نمای جلو و سپری با جزئیات طراحی بیشتر، از جمله تفاوت‌های ماهیندرا XUV 3XO نسبت به نسخه قبلی هستند. همچنین برخی نسخه‌های روکش‌های پلاستیکی ضخیم‌تری را اطراف قوس چرخ‌ها خواهند داشت. رینگ‌های خودرو نیز با توجه به نسخه سفارش داده شده، 16 یا 17 اینچی هستند. در قسمت عقب نیز چراغ‌های LED جدید و سپر اسپرت را می‌بینیم.

سانگ یانگ تیوولی هندی معرفی شد، ماهیندرا XUV 3XO کراس اوور جدید بازار خودرو + عکسماهیندرا XUV 3XO

فضای داخلی ماهیندرا XUV 3XO نیز کاملا به‌روزرسانی شده است، چرا که نیاز به تغییر طراحی سال 2015 بود. صفحه نمایش 10.25 اینچی جدید که برای سیستم سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نکته جذاب و جالب کابین این خودرو است. سیستم چندرسانه‌ای ماهیندرا XUV 3XO اکنون از اندروید اتو و اپل کارپلی نیز پشتیبانی می‌کند. مواد مورد استفاده در ساخت کابین نیز بهبود یافته‌اند.

تیپ‌های فول آپشن ماهیندرا XUV 3XO به امکانات مناسبی همچون سانروف، پد شارژر بیسیم، سیستم صوتی هارمن کاردون با هفت بلندگو و دستیارهای رانندگی سطح 2 مجهز هستند. همچنین بدون تغییر در اتاق خودرو، ظرفیت قسمت حمل بار از 257 لیتر به 295 لیتر افزایش پیدا کرده است.

ماهیندرا XUV 3XO همچنان از موتورهای 1.2 لیتری بنزینی و 1.5 لیتری دیزلی بهره می‌برد، هرچند امکان دارد در آینده نسخه تمام الکتریکی این خودرو نیز به بازار عرضه شود.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هایما EX00؛ ون پیشرفته چینی برای حضور در بازار تاکسی‌های اشتراکی