تکذیب خبر خسارت به 2 هزار تن گندم در خنج


تکذیب خبر خسارت به 2 هزار تن گندم در خنج

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج، ضمن تکذیب خبر خسارت به دو هزار تن گندم این شهرستان در اثر آب گرفتگی، گفت: از میزان ۱۳هزار و ۴۶۹ تن گندم خریداری شده در دو مرکز خرید شهرستان، ۱۳هزار تن به سیلوهای استان فارس و سایر استان ها ارسال شده و میزان اندک باقیمانده در انبارهای سرپوشیده نگهداری و در حال حمل می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، علی علی پور بیان کرد: طی خبری که به نقل از فرماندار شهرستان خنج، روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بخش خبر ساعت ۲۱ شبکه یک صدا و سیما پخش شد، متاسفانه خبر انتقال گندم به سیلوهای ذخیره به دلیل اشتباه خبرنگار در تهیه خبر با عنوان آب گرفتگی و خسارت به گندم های شهرستان خنج منتشر شده است.

این مقام مسئول افزود: در روز شانزدهم اردیبهشت ماه به همراه اسفندیاری فرماندار شهرستان خنج و خوبیاری دادستان شهرستان ضمن حضور در مرکز خرید گندم این شهرستان با بررسی میزان محصول خریداری و ارسال شده، فرماندار شهرستان قویاً خبر ارسالی درخصوص خسارت به دو هزار تن گندم در اثر سیل و آب گرفتگی را تکذیب کرد و انتشار آن را اشتباه خبرنگاری عنوان کرد.

علی پور تصریح کرد: در این بازدید مستندات مربوطه به سمع و نظر فرماندار و دادستان شهرستان خنج رسید و مشخص شد از ابتدای سال جاری تا تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه میزان ۶ هزار و ۷۶۹ تن گندم در مرکز خرید خنج خریداری شده که به مراکز خرید استان فارس و خراسان رضوی ارسال شده و میزان گندم باقیمانده این مرکز فقط ۳۶۷ تن که در انبار سرپوشیده نگهداری و در حال بارگیری می‌باشد.

وی با بیان اینکه در پی بارش شدید باران و تگرک و جاری شدن سیلاب در شهرستان خنج، ستاد بحران این شهرستان در محل فرمانداری تشکیل جلسه داده بود، اظهار کرد: طی گزارشات به دست آمده، جاری شدن سیل موجب تلف شدن ۲۵ راس دام شده است. همچنین بارش باران و تگرگ به جاده‌های بین مزارع ، مزارع گندم و جو و باغ‌های مرکبات و نخیلات خساراتی وارد کرده که در این زمینه ۳ گروه برای بررسی میزان خسارت‌ها به مناطق مختلف بخش‌های مرکزی، محمله و خنج اعزام شده و در حال جمع بندی میزان خسارت جهت ارسال به مرکز استان هستیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟