حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به ارتش اسرائیل


حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به ارتش اسرائیل

منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که گردان‌های شهدا الاقصی نظامیان و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه را هدف حمله خمپاره ای قرار دادند.

​گردان‌های شهدا الاقصی امروز یکشنبه اعلام کرد: مجاهدان ما توانستند که نظامیان ارتش رژیم اسرائیل و ادوات آن‌ها در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دهند.

منابع خبری فلسطینی امروز یکشنبه همچنین گزارش دادند که درگیری‌های شدیدی میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در شرق منطقه الزیتون در جنوب شهر غزه رخ داده است.

پس از گذشت ۲۱۲ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به ارتش اسرائیل

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۱۲ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ با دیدن چهره برادر خواهران منصوریان شوکه می شوید!