انرژی سینا با «هوش مصنوعی» به نمایشگاه نفت می‌رود/ برگزاری 11 کارگاه تخصصی آموزشی


انرژی سینا با «هوش مصنوعی» به نمایشگاه نفت می‌رود/ برگزاری 11 کارگاه تخصصی آموزشی

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی هلدینگ انرژی سینا، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، 19 تا 22 اردیبهشت 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با...

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی هلدینگ انرژی سینا، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، 19 تا 22 اردیبهشت 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور یک هزار و 500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی از کشورهایی همچون روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش و آرژانتین با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» برگزار خواهد شد.

کارگاه‌های «هوش مصنوعی» تحت عنوان Sina AI Day روز پنجشنبه 20 اردیبهشت و کارگاه‌های «درس‌آموخته‌های توسعه میادین نفتی و گازی» روز جمعه 21 اردیبهشت تحت عنوان Sina Tech Day در سالن 8 غرفه انرژی سینا برگزار می‌شود.

«مدیریت هوشمند میادین نفت و گاز»، «هوشمند‌سازی کسب و کار در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی»، « اینترنت اشیاء صنعتی دروازه ورود به انقلاب چهارم صنعتی»، «طراحی و راهبری صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی به کمک هوش مصنوعی» و «هوشمندسازی صنایع با استفاده از شبکه‌های حسگر بیسیم نوین» از جمله عناوین کارگاه‌های هوش مصنوعی به شمار می‌رود.

همچنین در کارگاه‌های مرتبط با درس‌آموخته‌های توسعه میادین نفتی و گازی، «بررسی تحولات حقوقی قراردادهای IPC»، « اقتصاد قراردادهای IPC»، « ارزیابی ایمنی پیش از راه‌اندازی PSSR»، «نگهداری و تعمیرات مکانیزه و مدیریت دارایی‌های فیزیکی»، «درس‌آموخته‌های صنعت حفاری در زمینه تحلیل راندمان حفاری در پروژه‌های کلید در دست» و «درس آموخته‌های صنعت حفاری در زمینه کاهش هزینه سیال حفاری و کنترل هرزروی در میدان دالپری» مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

این کارگاه‌ها با هدف استفاده از توانمندی‌های نسل جدید در حوزه انرژی تحت عنوان «Sina Z-Team» از جمله دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، تهران، علم و صنعت و ... برگزار می‌شود


انرژی سینا با «هوش مصنوعی» به نمایشگاه نفت می‌رود/ برگزاری 11 کارگاه تخصصی آموزشی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!