شناسایی محل دپوی دام قاچاق در بندرخمیر


شناسایی محل دپوی دام قاچاق در بندرخمیر

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان خمیر، امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت ماه) گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح مقابله با پدیده شوم قاچاق با انجام کار اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند...

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان خمیر، امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت ماه) گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح مقابله با پدیده شوم قاچاق با انجام کار اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند در حوزه استحفاظی یک بارانداز و محل دپو احشام قاچاق را شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با همکاری میدانی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد و ایست و بازرسی کنجی شهرستان به محل اعزام و در بازرسی از بارانداز در اطراف روستای آوین ۱۴۹ راس دام زنده از نوع بره کشف کردند.

وی ادامه داد: این دام‌ها به صورت بلاصاحب در چندین نقطه از نخلستان‌ها وکوه‌های اطراف و مسیرهای صعب‌العبور اطراف روستا رها شده بودند و قاچاقچیان قصد انتقال آنها به خارج از کشور را داشتند که به دست ماموران کشف شدند.

سرهنگ علی اکبر مرادی با بیان اینکه تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق ادامه دارد، ارزش احشام کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.


شناسایی محل دپوی دام قاچاق در بندرخمیر

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!