اخلاق بد کایلی جنر باعث اخراج مدل ایتالیایی شد!


اخلاق بد  کایلی جنر  باعث اخراج مدل ایتالیایی شد!

مدل جوان ایتالیایی بخاطر بد اخلاق و لوس بودن کایلی جنر از مراسم مت گالا اخراج شد!!

وقت صبح-یوجینیو کاسینگی، مدل ایتالیایی 26 ساله، به تازگی دلیل اخراج شدنش از مراسم مد و فشن مت گالا را فاش کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، یوجنیو کاسنیگی، مدل ایتالیایی، مدعی شده است پس دیده شدن در کنار کایلی جنر در مت گالا سال گذشته از این مراسم مهم مد و فشن اخراج شده است.

این مدل خوش تیپ 26 ساله ویدیویی را در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر کرد و فاش کرد که او در مراسم مد امسال شرکت نخواهد کرد زیرا زیبایی او توجه بینندگان را از کایلی جنر منحرف کرده بود!

یوجنیو که در سال‌های 2021 و 2023 به عنوان مدل و یکی از میزبانان در مراسم گالا حضور داشت، گفت: «پیش از این در مورد این اتفاق صحبت نکردم چون از لحاظ قانونی اجازه نداشتم. با این حال آن‌ها من را اخراج کردند پس می‌توانم حقایق را بگویم.»

آقای مدل ویدیوی خود را با عکسی جنجالی از خودش در کنار کایلی جنر در مراسم سال گذشته آغاز کرد. وی افزود: «من به تازگی از مت گالا اخراج شدم. تنها چند روز قبل از مراسم به من اطلاع دادند.»

این مدل در ویدیوی خود گفت: «امروز به من خبر دادند که همکاری با من را قطع کردند زیرا سال گذشته در فضای مجازی محبوب شده بودم.»

مراسم پر ستاره مت گالا 2024 قرار است در موزه هنر متروپولیتن نیویورک برگزار شود. این مراسم دوشنبه 6 اردیبهشت برگزار می‌شود.

منبع: www.thenews.com.pk


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟