کابینه جنگ رژیم صهیونیستی حمله به رفح را تصویب کرد


کابینه جنگ رژیم صهیونیستی حمله به رفح را تصویب کرد

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی حمله به رفح را تصویب کرد

به گزارش راهبرد معاصر؛ براساس گزارش دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، کابینۀ جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامۀ عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد:همزمان با ادامه عملیات نظامی در رفح برای تحقق اهداف جنگ و اعمال فشار بر حماس، کابینه جنگ تصمیم گرفت هیأت مذاکره کننده اسرائیل را برای بررسی طرح پیشنهادی برای آتش‌بس به قاهره اعزام کند.

در همین حال، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیرو‌های این رژیم حمله‌ای ناگهانی را علیه اهداف حماس در شرق رفح آغاز کردند و جزئیات بیشتر در این زمینه بعدا منتشر خواهد شد.

این در حالی است که یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین دوشنبه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد که هرگونه حمله زمینی این رژیم به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش بس منجر شود.

وی اضافه کرد: جنبش حماس تاکید کرده است که تهدید به حمله زمینی به رفح، هیچ فشاری براین جنبش اعمال نخواهد کرد و در مذاکرات هیچ تاثیر مثبتی برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت. / الجزیره


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان