ادعای مقام آمریکایی: حمله به رفح عملیات نظامی بزرگ نیست


ادعای مقام آمریکایی: حمله به رفح عملیات نظامی بزرگ نیست

یک مقام آمریکایی مدعی شد که به نظر نمی‌رسد تهاجم اسارئیل به رفح یک عملیات نظامی بزرگ باشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یک مقام آمریکایی بامداد سه‌شنبه مدعی شد که به نظر نمی‌رسد تهاجم تازه رژیم صهیونیستی به رفح «یک عملیات نظامی بزرگ» باشد. این مقام آمریکایی که نامش فاش نشده است، نسبت به حملات اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه ابراز نگرانی کرده و گفت که به عقیده آمریکا، این حملات بیانگر یک عملیات نظامی بزرگ نیست.

وی افزود، مقام‌های آمریکایی بر جلوگیری از یک عملیات نظامی بزرگ در رفح متمرکز شده‌اند و به نظر نمی‌رسد که اسرائیلی‌ها چنین کاری انجام بدهند. رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از آرایش جنگی تانک‌های رژیم صهیونیستی و استقرار آنها در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح خبر دادند. براساس این گزارش‌ها، تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی چندین گلوله به سوی ساختمان گذرگاه رفح شلیک کردند. از سوی دیگر خبر می‌رسد که محله «تل السطان» در غرب رفح نیز توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی بمبارن شده است.

همچنین خبرها حاکی است، ارتش رژیم صهیونیستی اطراف گذرگاه رفح، کرم ابوسالم، محله های السلام و الجنینه و محله التنور در شرق رفح در جنوب نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار داده است.

تاکنون گزارشی از میزان تلفات این حملات سهمگین منتشر نشده است.

این گزارش ساعاتی پس از آن منتشر می شود که دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت شکر بسته بندی شده 49500 تومان اعلام شد