مرکز خرید آرش خرم آباد


مرکز خرید آرش خرم آباد

مرکز خرید آرش خرم آباد از بهترین مراکز خرید بخصوص برای خرید تلفن همراه و لوازم جانبی آن در شهر خرم آباد می باشد . مرکز خریدی مدرن و پیشرفته که علاوه بر داشتن انواع گوشی‌های تلفن همراه برندهای معتبر جهانی و داخلی،...

مرکز خرید آرش خرم آباد از بهترین مراکز خرید بخصوص برای خرید تلفن همراه و لوازم جانبی آن در شهر خرم آباد می باشد . مرکز خریدی مدرن و پیشرفته که علاوه بر داشتن انواع گوشی‌های تلفن همراه برندهای معتبر جهانی و داخلی، دارای تنوعی از فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل از جمله کیف، کاور، شارژر، هندزفری، پاوربانک و … نیز هست. همچنین در این مرکز می‌توانید بهترین قیمت‌ها را برای خرید انواع کارت حافظه، هدفون و اسپیکر بی‌سیم، شارژر خودرو و موارد دیگر پیدا کنید. علاوه بر این، فروشگاه‌های متعددی در زمینه لوازم جانبی بازی‌های رایانه‌ای و کنسول‌های بازی نیز در این مرکز وجود دارد.

مرکز خرید آرش خرم آباد

از دیگر مزایای خرید از مرکز آرش می‌توان به ارائه ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش برای کالاها اشاره کرد. همچنین این مرکز دارای بخشی برای تعمیر تلفن‌های همراه است که می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل فنی برای گوشی خود به آنجا مراجعه کنید. کادر متخصص و باتجربه این مرکز نیز آماده پاسخگویی به سؤالات و راهنمایی شما در زمینه انتخاب بهترین محصولات دیجیتال و الکترونیک هستند.

تنوع بالای برندها، کیفیت محصولات و سطح بالای خدمات پس از فروش، مرکز خرید آرش بهترین انتخاب برای خرید هرگونه کالای دیجیتال و الکترونیکی از جمله تلفن همراه و لوازم جانبی آن در شهر خرم‌آباد است. شایان ذکر است که مرکز خرید الماس شهر هم از دیگر مراکز خرید در این شهر است که بازدید از آن پیشنهاد می شود.

مرکز خرید آرش خرم آباد

نحوه دسترسی به مرکز خرید آرش خرم آباد

آدرس: لرستان ، خرم آباد ، خیابان کاشانی

مرکز خرید آرش خرم آباد



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پایداری و توسعه گردشگری نیازمند آموزش