بانک سینا، بانکی بی‌نظیر!


بانک سینا، بانکی بی‌نظیر!

بانک سینا در اولین ماه از سال جاری ۵۶ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۴۲ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته رقم زده است.

بانک سینا، بانکی بی‌نظیر!

بورس‌نیوز:

بانک سینا با سرمایه ثبت شده ۴ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۸ هزار و ۲۶۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی و کارمزد درآمد کسب کند.

بانک سینا، بانکی بی‌نظیر!

بانک سینا در اولین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۸۷۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در فروردین ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۵۶ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۴۲ درصد افزایش را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

بانک سینا، بانکی بی‌نظیر!

عمده‌ترین درآمد "وسینا" در فروردین‌ماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۷۵۹ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک سینا از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۸۷ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در فروردین‌ماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «مشارکت مدنی» و «بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی پرداخت شده» با ۳۱ و ۲۸ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز هر کدام ۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

بانک سینا، بانکی بی‌نظیر!

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!