برای کسب سهمیه ناامید نیستیم/برادران عالمیان شایستگی حضور در المپیک را دارند


برای کسب سهمیه ناامید نیستیم/برادران عالمیان شایستگی حضور در المپیک را دارند

جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مردان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی«دیباچه» درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس اظهار داشت: در حال حاضر تمام تمرکز تیم و کادر فنی روی این است که بتوانیم...

جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مردان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی«دیباچه» درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس اظهار داشت: در حال حاضر تمام تمرکز تیم و کادر فنی روی این است که بتوانیم سهمیه لازم برای شرکت در بازیهای المپیک را کسب کنیم. رقابتهای انتخابی به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد و به طور قطع، این دوره از مسابقات با توجه به نزدیک بودن المپیک از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود.

برای کسب سهمیه ناامید نیستیم/برادران عالمیان شایستگی حضور در المپیک را دارند

وی در مورد نحوه انتخاب بازیکنان به این مسابقات گفت: ابتدا قرار بود انتخابی داشته باشیم ولی در نهایت با جلسه ای که با مسئولان فدراسیون داشتیم، قرار شد " نوشاد عالمیان " بدون انتخابی وارد اردو شود و مابقی ورزشکاران انتخابی داشته باشند. در پایان رقابت های انتخابی نیز نیما عالمیان موفق شد مجوز حضور در اردو و در نهایت لیست اعزام به مسابقات ازبکستان را به دست بیاورد.

لطف‌الله نسبی در ادامه تصریح کرد: برادران عالمیان این شایستگی را دارند تا مجددا در المپیک حضور پیدا کنند، به همین خاطر تمام تلاش ما این خواهد بود که این دو ورزشکار از شرایط آرمانی خود فاصله نگیرند. مسابقات ازبکستان نزدیک است و سعی داریم تا آن زمان اردوهای تیم ملی به صورت مدام ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در پایان با اشاره به اینکه از کسب سهمیه ناامید نیستیم؛ گفت: نوشاد عالمیان از سه طریق گزینشی المپیک در آسیای میانه، سهمیه ششم آسیا و رنکینگ جهانی این شانس را دارد تا بتواند مسافر پاریس شود. نیما عالمیان هم می‌تواند در همین ازبکستان کار را تمام کند و مجوز حضور در المپیک را به دست بیاورد. در این فرصت اندک باقی مانده تلاش می کنیم تا به امید خدا در المپیک پاریس هم نماینده داشته باشیم.

انتهای پیام /

گفتگو از : فریبا جلیل خانی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تمام موقوفات و بقاع متبرکه دارای برنامه و بودجه شدند