مدارس گنبدکاووس فردا 2 ساعت دیرتر باز می‌شود


معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با توجه به نظر استاندار، مدارس نوبت صبح این شهرستان با تأخیر ۲ ساعته باز می‌شود.

مهدی دهرویه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان مهلت اخذ رأی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس اظهار کرد: مهلت قانونی انتخابات به پایان رسیده و درب شعب اخذ رأی بسته شده است و مردمی که هنوز در شعب حضور دارند نگران نباشندو تا آخرین نفر رأی آنان اخذ خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات گنبدکاووس افزود: شمارش آرا با حضور هیئت‌های نظارت و نمایندگان نامزدها در شعبی که رأی‌گیری در آنها به پایان رسیده، آغاز شده است.

وی درباره ساعت فعالیت مدارس هم گفت: با توجه به اینکه بخشی از شعب اخذ رأی در مدارس دایر شده و بخش قابل توجهی از عوامل برگزاری انتخابات از فرهنگیان هستند، مدارس این شهرستان بنا به نظر استاندار، برای فردا (شنبه) با در نوبت صبح با 2 ساعت تأخیر باز می‌شود.

دهرویه از همه مردم این شهرستان برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد و از نامزدها و هواداران آنها خواست از هرگونه گمانه‌زنی و اعلام شتاب‌زده نتیجه انتخابات خودداری کنند.

گفتنی است تا ساعتی دیگر و پس از تجمیع آرا، تکلیف هفتمین کرسی گلستان در مجلس شورای اسلامی مشخص خواهد شد و از بین « طیار» و « آق آرکاکلی» یک نفر به خانه ملت خواهد رفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!