استان زنجان، نمایندگان خود را به مجلس معرفی کرد


استان زنجان، نمایندگان خود را به مجلس معرفی کرد

اقتصادنیوز: رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: نبی الله محمدی و احمد بیگدلی به عنوان نمایندگان مردم حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده به بهارستان راه یافتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ابوالفضل رفیعی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پایان فرایند انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از ۶۵ هزار و ۹۴۱ رأی صحیح، نبی الله محمدی با ۳۵ هزار و ۵۱۸ رأی به عنوان منتخب دوم مردم زنجان و طارم به مجلس راه یافت و محمد اسماعیلی با ۳۰ هزار و ۴۲۴ رأی رتبه دوم را کسب کرد.

وی میزان مشارکت مردم این ۲ حوزه انتخابیه در استان زنجان را ۲۳.۷۵ درصد عنوان کرد و افزود: در حوزه انتخابیه خدابنده نیز از ۳۹ هزار و ۳۴۰ رأی صحیح، احمد بیگدلی با ۳۷ هزار و ۵۲۶ رأی منتخب حوزه انتخابیه خدابنده به مجلس راه یافت و سعید رفیعی با ۳۱ هزار و ۸۱۴ رأی در رتبه دوم قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه در مجموع در ۲ حوزه انتخابیه استان، ۱۴۰ هزار و ۷۷۴ تعرفه مصرف شد که نشان دهنده تعداد مشارکت بالا در این دوره بود، گفت: با توجه به تعداد واجدین شرایط ۲ حوزه انتخابیه که ۵۹۲ هزار و ۶۵۵ نفر بود مشارکت ۲۳.۷۵ درصد را داشتیم.

رفیعی افزود: در حوزه زنجان و طارم میزان تعرفه مصرفی ۷۰ هزار و ۲۱۳ برگه رأی بود که میزان مشارکت ۱۵.۴۳ درصد و در خدابنده نیز با مصرف تعرفه ۶۸ هزار و ۵۶۱ برگه بود و میزان مشارکت ۵۱.۲۱ درصد به ثبت رسید.

خبر مرتبط
مردم رامهرمز و رامشیر، منتخب خود را به مجلس فرستادند

اقتصادنیوز: امیر حسین نظری" به عنوان منتخب مردم در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر مشخص شد.

وی با بیان اینکه فضای رقابتی خوبی در انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان حاکم بود، افزود: انتخابات این دور بدون هیچ گونه مشکلی با تأمین امنیت کامل و در سلامت برگزار شد.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه در ۲ حوزه انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده همزمان با ۲۲ حوزه انتخابیه کشور برگزار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!