دلایل عدم تمدید قرارداد اوسمار مشخص شد


دلایل عدم تمدید قرارداد اوسمار مشخص شد

اوسمار در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار از ابراز علاقه خود برای تمدید قرارداد با پرسپولیس خبر داد. با این حال هنوز قرارداد این مربی تمدید نشده است.

دلایل عدم تمدید قرارداد اوسمار مشخص شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ هفته‌ها پیش بود که به دنبال نمایش خوب پرسپولیس با اوسمار، رضا درویش از تمدید قرارداد سرمربی خبر داد اما با وجود مذاکره با سرمربی اجرای این پروسه متوقف شده است.

با مصاحبه اوسمار پیش از بازی با هوادار مشخص شد توقف این پروسه از سوی سرمربی نبوده است. سرمربی پرسپولیس در خصوص تمدید قراردادش گفت: پرسپولیس را دوست دارم و احساس خوبی در این باشگاه دارم. از بازی‌های انجام‌شده و نتایج پرسپولیس لذت می‌برم. دوست دارم در پرسپولیس بمانم. باید صحبت کنیم و حرف‌ها ادامه یابد تا ببینیم چه می‌شود.

اما چرا باشگاه پرسپولیس روند مذاکره با اوسمار را متوقف کرده است؟

گفته می‌شود رضا درویش بعد از توصیه پیشکسوتان پرسپولیس که از وی خواستند تا پایان فصل صبر کند و بعد در مورد تمدید قرارداد اوسمار تمصمی بگیرد، اجرای این پروژه را متوقف کرده است. از سویی همزمان با شروع این بحث‌ها تیم واگذار شده و مالکان جدید هم از رضا درویش خواسته‌اند فعلا دست نگه دارد تا اعضای هیئت مدیره جدید در مورد تمدید قرارداد این مربی برزیلی تصمیم‌گیری کنند./ خبرورزشی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازگشت بانوان پرسپولیسی بعد از جنجال بازی سپاهان