تثبیت بیش از هفت هزار هکتار به عنوان اراضی غیرملی در لرستان


تثبیت بیش از هفت هزار هکتار به عنوان اراضی غیرملی در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان، سید عماد شاهرخی رییس سازمان جهادکشاورزی استان لرستان مهمترین نتایج و دستاوردهای اجرای طرح رفع تداخلات را رفع اختلافات، تثبیت مالکیت مردم و دولت برشمرد و گفت: اجرای...

به گزارش رکنا از لرستان، سید عماد شاهرخی رییس سازمان جهادکشاورزی استان لرستان مهمترین نتایج و دستاوردهای اجرای طرح رفع تداخلات را رفع اختلافات، تثبیت مالکیت مردم و دولت برشمرد و گفت: اجرای این طرح سبب افزایش بهره‌وری و رونق تولید می‌شود

وی گفت: پیش زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی رفع تداخلات اراضی است و با تعامل و همت مضاعف و به کارگیری کلیه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود و تشویق کشاورزان و بهره‌برداران با سرعت بیشتر گام برداشت.

بهرام میردریکوند، مدیر امور اراضی استان در این نشست بیان کرد: در این کمیسیون ۲۴ پلاک از اراضی استان به مساحت حدود ۳۳ هزار و ۹۰۴هکتار مربوط به شهرستان‌های خرم‌آباد ،کوهدشت پلدختر، دورود ،ازنا ،دلفان ،چگنی سلسله ،پلدختر مطرح و بررسی شد که در نهایت میزان بیش از ۷ هزار و ۲۳۱ هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) تثبیت شد.

کمیسیون رفع تداخلات استان لرستان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان ،مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ،مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ، مدیر امور اراضی استان، و سایر اعضا در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

مهدی زکی پور/لرستان


تثبیت بیش از هفت هزار هکتار به عنوان اراضی غیرملی در لرستان


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از نجات بچه گربه تا باد شدید در فلوریدا